کارشناس مسائل دینی در گفت و گو با «بسیج»:

مذاکره با یزیدهای زمانه هیچ سودی ندارد

حجت الاسلام فتحی گفت: مذاکره کردن با یزیدهای زمانه هیچ سود و منفعتی برای کشورمان نخواهد داشت چرا که آنان می خواهند ریشه اسلام را خشک کنند و تا زمان تحقق بخشی به این هدفشان، همچنان دشمنان ما باقی خواهند ماند.
کد خبر: ۹۰۵۷۵۸۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

حجت الاسلام جعفر فتحی کارشناس مسائل دینی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه سالار شهیدان علیه السلام در مقابل یزیدی قیام کرد که به ظاهر مسلمان بود اما اعمال و رفتارش برخلاف مفاهیم و ارزش های اسلامی بود، گفت: امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش هرگز حاضر نشدند که با یزید مذاکره کنند چرا که وی راهی بر خلاف اسلام را پیش گرفته بود و اینک همین قیام سالار شهیدان علیه اسلام به نماد ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار تبدیل شده است.


وی ادامه داد: مستکبران تلاش می کنند که با انجام عملیات روانی، فضای غبارآلودی در داخل کشور ایجاد کنند و در این شرایط فتنه انگیزی، داشتن ایمان به ولایت فقیه و بصیرت کافی می تواند چراغ راهی برای افراد باشد تا فریب توطئه های دشمنان را نخورند.


حجت الاسلام فتحی درخصوص درخواست امریکا مبنی بر مذاکره با ایران افزود: مذاکره کردن با یزیدهای زمانه هیچ سود و منفعتی برای کشورمان نخواهد داشت چرا که آنان می خواهند ریشه اسلام را خشک کنند و تا زمان تحقق بخشی به این هدفشان، همچنان دشمنان ما باقی خواهند ماند.

ارسال نظرات