مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

خدمت رسانی۴۰۰۰ خادم افتخاری در حسینیه اعظم زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از خدمت رسانی۴۰۰۰ خادم افتخاری در طرح بصیرت عاشورایی در حسینیه اعظم زنجان در ایام محرم امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۷۷۶۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

مجتبی شهامی با اشاره به اینکه، این تعداد خادم در بخش‌های مختلف حسینیه اعظم زنجان مشغول خدمت‌رسانی هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۴۰۰ نفر خانم ها و ۳۶0۰ نفر آقایان هستند.

وی از هماهنگی‌های انجام شده در حسینیه اعظم زنجان برای برگزاری مراسم باشکوه هشتم محرم خبر داد و افزود: به منظور برقراری نظم دسته عزاداری ۴۰۰ خادم به بخش انتظامات در این روز اختصاص داده شده است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان اضافه کرد: امسال ۱۰۰ خادم جهت پذیرایی از عزاداران، ۱۹۶ خادم در واحد صوت، ۴۸۹ خادم در واحد کشتارگاه، ۵۸۵ خادم در واحدهای ثابت و سیار جمع‌آوری نذورات و امور مالی و ۱۵۰ خادم نیز در واحد حمل و نقل فعالیت دارند.

وی یادآور شد: امداد و نجات، بسته بندی گوشت تبرک، تحویل، فروش و ذبح احشام، توزیع قبض تبرک، دارالشفاء، تبلیغات، واحد روابط عمومی و خبر، فناوری اطلاعات، اجرای طرح نیابتی و پخت حلوا از دیگر بخش هایی است که خادمین افتخاری جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم خدمت رسانی می کنند.

شهامی همچنین گفت: جهت شناسایی، برای همه خادمین افتخاری حسینیه اعظم کارت شناسایی مخصوص صادر شده است.

ارسال نظرات