خبرهای داغ:
در جلسه شورای ترافیک؛

فرماندار هشترود خواستار ایجاد پلیس راه مستقل در هشترود شد

فرماندار هشترود در جلسه شورای ترافیک از نبود پلیس راه در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: نبود پلیس راه مستقل در این شهرستان باعث شده به تصادفات در این شهرستان از پلیس راه مراغه کارشناس بیاید.
کد خبر: ۹۰۵۷۸۷۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین امینیان افزود: نبود ورودی و خروجی مناسب به هشترود از این آزادراه و کیفیت بد آسفالت، رانندگان و مسافران را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده و متاسفانه مسئولان این آزادراه برای رفع این مشکلات اقدامی نمی کنند.
وی ادامه داد: آزادراه برای گرفتن عوارضی از مردم برنامه دارد اما برای رفع مشکلات و ایجاد ورودی و خروجی و نصب تابلوهای هشدار دهنده هیچ برنامه ای ارایه نمی دهد.
امینیان همچنین از نبود پلیس راه مستقل در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: نبود پلیس راه مستقل، مشکلاتی را برای رانندگان ایجاد کرده که اعزام کارشناس از مراغه و معطلی مردم یکی از آنهاست.
وی همچنین از شهرداری هشترود خواست بازار هفتگی را ظرف یکماه ساماندهی کند و از ایجاد ترافیک در جاده هشترود به مراغه جلوگیری کند در غیر اینصورت این بازار تعطیل می شود.
سرگرد عبدالله بابائیان فرمانده پلیس راه مراغه - هشترود نیز در این جلسه خواستار احداث سرعت گیر در سه راهی قویونقشلاقی شد و از نبود خط کشی در محور مراغه - هشترود انتقاد کرد.
وی گفت: بارها در جلسه شورای ترافیک بر ایجاد ورودی و خروجی روستای خورجستان به هشترود و کمربندی و روکش آسفالت مراغه - هشترود تاکید شده اما متاسفانه مصوبه ها اجرا نمی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها