بررسی راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی در کوهرنگ

همایش کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۰۱۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی، با حضور مسئولین ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی در حسینیه محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلام) شهر چلگرد برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ ، عبدالله علی‌محمدی در این همایش، ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام) گفت: دشمنی کشورهای استکباری از دیرباز و با روش های گوناگون وجود داشته است.

استاد دانشگاه افزود: دشمنان و نظام سلطه، یک روز از طریق جنگ فرهنگی و روز دیگر از طریق جنگ نظامی ما را مورد هجمه خود قرار دادند، که به فضل خدا جمهوری اسلامی اقتدار خود را به جهانیان نشان داد.

  وی تاکید کرد:  دشمن در این دوران هجوم از طریق جنگ اقتصادی به همراه عملیات روانی را طراحی کرده و در حال اجرای آن است و تنها راهکار مقابله با این حربه ی دشمن، امید بخشی به مردم و مقابله با عملیات روانی دشمن است، که با هدف ایجاد حس نا امیدی و ترس و وحشت در مردم می باشد.

علی محمدی، با مقایسه وضعیت کنونی ما با زمان امام حسین علیه السلام، افزود: هر روز، روز عاشورا و هر زمین، زمین کربلاست و وظیفه ی ماست که حسین زمان خود را بشناسیم و در یاری ایشان مجاهدت نماییم و یزید زمان خود را بشناسیم و به مقابله ی با آن بپردازیم.

وی در ادامه،  بصیرت و زمان شناسی را از مهم ترین مولفه های شناخت حق از باطل دانست و خاطر نشان کرد: شیعه باید همواره پا در رکاب ولی خود باشد و مبادا ما از کسانی باشیم که در وقت نیاز در رکاب ولی خود نباشیم.

این استاد دانشگاه، در پایان سخنان خود حرکت فرهنگی را یکی از ابعاد قیام امام حسین (علیه السلام) علیه السلام دانست و گفت: امام در همین راستا خانواده و فرزندان خویش را با خود همراه ساخت و در جهت به ثمر رساندن بُعد فرهنگی این قیام کاملا با برنامه ریزی دقیق به قیام خود ادامه داد.  

ارسال نظرات