مسئول اردوئی و گردشگری ناحیه آستانه خبر داد؛

اعزام 44 نفر زائر اولی به مشهد مقدس از آستانه اشرفیه

مسئول سازمان اردویی و گردشگری بسیج ناحیه از اعزام ۴۴نفر زائر بار اولی به مشهد مقدس در شهریور ۱۳۹۷ خبرداد.
کد خبر: ۹۰۵۸۲۰۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه, علیجان فرزاد مسئول اردویی وئ گکردشگری ناحیه آستانه اشرفیه با اعلام اینکه اعزام زائر اولی در قالب طرح «مهر درخشان رضوی» می باشد گفت: اولین دوره آن درنیمه اول (هم اکنون ) آغاز شده است.

علیجان فرزاد با اشاره به اجرای طرح مهر درخشان رضوی، گفت: برنامه این طرح بر اساس توافق بین سازمان بسیج مستضعفین و آستان قدس رضوی تنظيم شده است تا افراد بی بضاعت ومحروم که به جهت بضاعت مالی از زیارت مشهد مقدس محروم شده اند به زیارت حضرت ثامن‌الحجج امام رضا (ع) مشرف شوند.

وی هدف‌گذاری اين طرح براي سال ۹۷ را در دو دوره ، که یکی در نیمه اول سال جاری و دیگری در نوبت دوم در پاییز اعلام نمودند

جناب سروان علیجان فرزاد خاطرنشان کرد: خوشبختانه هماهنگی لازم انجام‌ شده است و زائرین بار اولی که توفیق زیارت ثامن‌الحجج امام رضا(ع) به دلیل ضعف توان مالی برایشان حاصل نشده است، به زیارت امام هشتم بروند.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری بسیج با بیان اینکه علاوه بر زیارت امام رضاع برنامه های فرهنگی متنوعی از سوی آستان قدس رضوی برای زائران تهیه وتدارک دیده شده است

سروان علیجان فرزاد؛ هماهنگی بین ارگان‌ها را این‌گونه توضیح داد: آستان قدس رضوی بحث اسکان، تغذیه و هزینه خوراک این عزیزان را متقبل می‌شود و این زائران در دوره اسکان در مشهد مقدس مهمان حضرت ثامن‌الحجج (ع) هستند و حمل و نقل، انتقال و ساماندهی با بسیج مستضعفین و مؤسسات مردم‌نهاد و خیرین است.

وی در پایان بیان کرد: شناسایی افراد محروم از سوی فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج ومعرفی به ناحیه می باشد که این دست افرادبه سبب مشکلات مالی تاکنون توفیق تشرف به بارگاه منور رضوی را نداشته‌اند که بر اساس آن با همکاری ارگان‌های امدادرسان نظیر کمیته امداد، بهزیستی، بسیج مستضعفین، سپاه پاسداران و خیریه‌های معتبر مردم‌نهاد این افراد شناسایی و به مشهد مقدس مشرف می‌شوند و در مشهد به مدت 3 روز میهمان آستان قدس رضوی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات