مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد

توزیع جهیزیه در بین نیازمندان توسط بسیج سازندگی همدان

صادقی گفت: ارائه خدمات پزشکی تخصصی و عمومی به 1600 نفر، توزیع پنج سری جهیزیه در بین نیازمندان، نزدیک به 450 بسته لوازم التحریر، 557 بسته خدماتی، غذایی و حمایتی بین نیازمندان در حواشی شهر صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۰۵۸۲۷۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
شهرام صادقی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ وجامعه خبرگزاری بسیج، پیرامون رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در این استان عنوان کرد: این حرکت در استان همدان به خوبی شکل گرفت، که نزدیک به 250 گروه جهادی به مناطق حاشیه شهرها اعزام شدند.

وی بیان کرد: در تمام زمینه‌های خدمات رسانی به ویژه در حوزه خدمات درمانی و بهداشتی- پزشکی اقداماتی صورت گرفته است.

صادقی پیرامون اقدامات گروه‌های جهادی اعزامی گفت: ارائه خدمات پزشکی تخصصی و عمومی به 1600 نفر، توزیع پنج سری جهیزیه در بین نیازمندان، نزدیک به 450 بسته لوازم التحریر، 557 بسته خدماتی، غذایی و حمایتی بین نیازمندان در حواشی شهر صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: بازسازی و مرمت 15پروژه خانه عالم، بازسازی و مرمت مدارس، خانه‌های بهداشت و مساجد توسط این گروه‌های جهادی انجام گرفته است.

صادقی اظهار داشت: شیفت ایثار توسط بسیج کارگری صورت گرفت، بدین منظور که تعدادی از بسیجیان به صورت نمادین در یک روزکاری در برخی از کارخانه‎های استان بدون حقوق فعالیت کردند و هزینه آن به مناطق محروم اهدا شد.

وی در پایان گفت: اعزام پنج گروه طلاب به حاشیه شهرها به منظور انجام فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی، مشاوره و برنامه‌های مذهبی در سطح استان صورت گرفت.

ارسال نظرات