معاون استاندار لرستان

تمام مسئولین باید انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید باشند

معاون استاندار لرستان گفت: باید تمام مسئولین فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید انقلاب منتقل کنند
کد خبر: ۹۰۵۸۴۱۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حبیب‌اله خجسته‌پور   امروز در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان بیان کرد: یکی از رازهای ماندگاری عاشورا انتقال پیام نهضت کربلا توسط راویان عاشورا است و رزمندگان در دفاع مقدس با الگو قرار دادن شهدای دشت کربلا حماسه‌ای از جنس عاشورا ساختند.

وی با بیان اینکه باید تمام مسئولین فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید انقلاب منتقل کنند افزود: کارکرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را انتقال پیام دفاع مقدس است و یکی از مقاطعی که می‌توان انتقال فرهنگ را انجام داد هفته دفاع مقدس است.

معاون استاندار لرستان با بیان  اینکه کاستی‌های فراوانی در زمینه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان صورت گرفته اظهار کرد: یکی از دلایل این موضوع انجام برخی فعالیت‌های تکراری  است و باید بدانیم که همبستگی و وحدت رمز موفقیت دفاع مقدس بوده و در همه عرصه‌ها این وحدت را حفظ کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس فقط نیروهای مسلح در صحنه نبودند بلکه آحاد مردم و بویژه بانوان در پشت جبهه کمک می‌کردند.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، اضافه کرد: برگزاری رژه محوری‌ترین کار هفته دفاع مقدس است و دستگاه‌ها باید جهت برگزاری بهتر این مراسم کمک کنند.

خجسته‌پور با تاکید بر سرکشی همه مدیران از خانواده‌های شهدا، تصریح کرد: همه ما میون خانواده‌های شهدا بوده و باید شاهد حضور و دیدار با خانواده شهدا در این ایام باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان لرستان، تصریح کرد: لرستان دست‌کمی از استان‌های مرزی نداشته است اما در زمینه معرفی این رشادت‌ها به طور مطلوب اقدام نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات