اجرای مصوبات شورای ترافیک در کوتاهترین زمان

مصوبات شورای ترافیک در کهگیلویه و بویراحمد باید درکوتاهترین زمان انجام شوند.
کد خبر: ۹۰۵۸۵۳۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
معاون عمرانی استاندار در جلسه‌ی شورایاجرای مصوبات شورای ترافیک در کوتاهترین زمان ترافیک استان با بیان اینکه تحقق مصوبات این شورا باید برای افزایش ضریب ایمنی و تسهیل در رفت و آمد در کوتاه‌ترین زمان ممکمن انجام شود اهتمام دستگاه‌های ذی ربط را برای رفع مشکلات ترافیکی خواستار شد.
عزیز فیلی به برخی اقدام‌های ترافیکی از جمله ایجاد سرعت کاه‌های نامعلوم و یا وجود تعداد زیادی از شیار‌های لغزنده‌ی فاقد استاندارد اشاره کرد و بر ضرورت اصلاح اینگونه طر ح.‌ها تاکید کرد.
وی گفت: به کار گیری تدبیر ترافیکی رضایتمندی عمومی را به همراه دارد.
فیلی افزود: وجود طرح‌های غیر استاندارد علاوه بر اینکه احتمال بروز سوانح ترافیکی را افزایش می‌دهد، استهلاک خودرو‌ها و نارضایتی مردم را هم در پی دارد.
معاون عمرانی با اشاره به اجرای برخی فعالیت‌های راهسازی در محور‌های برون شهری مانند عملیات دوبانده کردن گچساران ـ. باشت با هشداری جدی به پیمانکاران این طرح‌ها گفت: تنها کار‌های با کیفیت و مطابق استاندارد‌های خواسته شده را تحویل می‌گیریم و طرح‌های مشکل دار باید رفع نقص شود.
در این جلسه برخی طرح‌ها از جمله ورودی روستا‌های سر بیشه و بید زرد که با احداث راه جدید به یکی از نقاط حادثه ساز تبدیل شده است، روکش آسفالت لنده ـ. قیام، ضرورت ایجاد علایم هشدار دهنده در محور‌های ارتباطی، جلوگیری از جابجایی خود سرانه‌ی آژانس‌های مسافربری درون شهری و مدارس غیر انتفاعی و وضعیت مراکز معاینه‌ی فنی خودرو ها‌ی سبک و سنگین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ارسال نظرات