فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد مطرح کرد:

بیش از 100 برنامه هفته دفاع مقدس در میبد اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد در جلسه و ستاد هفته دفاع مقدس که با حضور فرماندار و مسئولین ادرات شهرستان برگزار گردید گفت: بالغ بر 100 برنامه برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان با شعار «ما توانسته ایم» پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۰۵۸۸۰۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد ؛مصطفی بهشتی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام ماه محرم اظهار داشت: این‌ تقارن دارای نمادهایی است که باید عمیق‌تر به آن‌ها پرداخت چراکه انقلاب اسلامی ادامه قیام سیدالهشدا(ع) است و امام خمینی(ره) با همان روحیه و هدف عاشورا دست به قیام زد.
وی افزود: برنامه های سال جاری با شعار" ما توانسته ایم " و با رویکرد چهار دهه فرهنگ،مقاومت و تقویت ساختارهای  علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور اجرایی می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد با بیان اینکه بیش از 100 برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزار می‌شود، گفت: رژه نیروهای مسلح در روز شنبه، ایجاد موکب و ایستگاه صلواتی جهت پذیرائی از عزاداران حسینی، برپایی نمایشگاه عکس و آثار شهدای دفاع مقدس و محرم در بلوار بسیج، ایجاد غرفه نقاشی با موضوع محرم و شهدا با طراحی برگه های نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، نصب پرچم امام حسین(ع) در محل مصللای آیت ا... اعرافی، نصب عکس شهدا و فرماندهان شهید، تزئین و فضا سازی میدان جانباز، رونمایی از تانک زرهی با نماد ایستادگی و مقاومت رزمندگان، برنامه ریزی جهت حضور خودروهای حامل صحنه های عاشورا و دفاع مقدس با حضور هیئات مذهبی، اجرای گروه سرود نوجوانان عاشورائی، نصب بنرهایی با موضوع 40 سالگی انقلاب در بلوار بسیج، انتقال پرچم گنبد امام حسین(ع) به مدارس و دانشگاهها به همراه راوی و مداح در طول هفته دفاع مقدس، غبار روبی گلزار شهدا و نواختن زنگ مقاومت در مدارس ازجمله آن‌هاست.
بهشتی تصریح داشت: در شرایط کنونی دشمن تلاش می‌کند وحدت و همدلی مردم که در دوران انقلاب و جنگ بروز پیدا کرد را کمرنگ کند و در ملت ناامیدی ایجاد کند و دستاوردهای انقلاب را زیر سئوال ببرد لکن باید با روحیه ایثار و مقاومت و جلوه آن در راهپیمایی بزرگ اربعین جلوی آن‌ها ایستادگی کرد.
وی ادامه داد: مطالبه همه خانواده شهدا و ایثارگران است که اجازه ندهند آنچه در دوران دفاع مقدس و انقلاب تقدیم کردند، کمرنگ شود و خون شهدا نادیده گرفته شود و نشان دادن این مهم رسالت اصحاب رسانه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد در خصوص روز شمار ایام هفته دفاع مقدس اظهار داشت: صلابت و سلحشوری نیروهای مسلح و صنعت دفاعی، علم و صنعت، نخبگان، روز سرباز، انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، بیداری اسلامی و استکبار ستیزی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، اصناف، حمایت و پشتیبانی مردمی، شهیدان، ایثارگران،جانبازان ، فخرآفرینان، ولایتمداری، زنان و خانواده و سلامت و فرماندهان، عزت مداران، پیشکسوتان از محورهای اصلی برنامه های این هفته است.
بهشتی در پایان خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی به خاطر خون شهداست و باید همیشه دنبال شود و رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و روحیه شهادت طلبی بسیار تاثیرگذار است.
ارسال نظرات