سردار نقدی در اجلاسیه سرداران و ۳۱۳ شهید شهرستان نظرآباد :
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دشمنان آرزوی براندازی نظام را به گور خواهند برد، گفت: ملت ایران اگر بخواهد شورش کند، کاخ سفید را به عزا می‌نشاند. همه پایگاه‌های آمریکایی را زیر پای خود له خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۵۸۸۷۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار محمدرضا نقدی در مراسم اجلاسیه سرداران و ۳۱۳ شهید شهرستان نظرآباد ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و شهادت امام حسین (ع)، گفت: خدا را شاکرم که در این ایام عزیز در محضر خانواده شهدا و میهمان شهدا هستم.

وی با اشاره به اینکه باید از خداوند متعال بخواهیم که این مجمع نورانی را منشا خیرات و برکات برای همه ما قرار دهد، گفت: ادامه مسیر شهدا ضرورتی انکارناپذیر است.

دشمنان آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران  را به گور خواهند برد

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ماه محرم است و کتاب درس شهدای کربلا بار دیگر مقابل همه ما و همه بشیرت گشوده شده است، کتاب درسی که شهدا از روی آن خواندند و یاد گرفتند و بدان عمل کردند و به چنین مقامی دست یافتند.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه همه انبیاء و اولیا به مقام شهدا غبطه می‌خورند، گفت: روز قیامت در بهشت الهی اولیا و انبیاء الهی به مقام شهدا غبطه می‌خورند زیرا جایگاه شهدا بسیار رفیع است.

وی اضافه کرد: برابر روایات و تعالیم دینی ما، اولین کسانی که به بهشت وارد می‌شوند، شهدا هستند. از پیامبر (ص) نقل‌شده است که هیچ‌کدام از کسانی که وارد بهشت می‌شوند علاقه‌ای به بازگشت به دنیا برگردند مگر شهدا، به خاطر مقام و منزلتی که به‌واسطه شهادت پیدا می‌کنند دوست دارند برگردند و ده‌ها بار شهید شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: شهدا با درس گرفتن از مکتب عاشورا به‌واسطه پیروی کردن از راه امام حسین (ع) به این جایگاه رسیده‌اند.

سردار نقدی گفت: خدای متعال انسان‌ها را آزاد آفرید و از آن‌ها خواست بندگی هیچ‌کسی را نکنند. هیچ انسانی به هیچ دلیلی حق اطلاعت از طاغوت و غیر خدا را ندارد زیرا خداوند باری‌تعالی انسان را برای عبودیت خودش آفریده است.

وی با تأکید بر اینکه شرط اسلام نفی طاغوت است، گفت: اولین شرط مسلمان شدن گفتن «لا اله الا الله» است، ما بنده هیچ‌کسی جز خدا نیستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مقاومت مقابل ظلم و ستم پاسخ امام حسین (ع) به همه تاریخ است، گفت: شهدا نیز پاسخشان همان پاسخ امام حسین (ع) بوده است.

سردار نقدی بابیان اینکه اگر زور، سرنیزه و خطر جان شمارا تهدید کند، اجازه ندارید از طاغوت و کفار اطاعت کنید، افزود: گلوی طفل شش‌ماهه امام حسین (ع) را با تیر بریدند اما امام تسلیم ظلم نشد.

وی بابیان اینکه انسان نباید زیر بار اطاعت طاغوت و کفار برود حتی اگر جانش را بگیرند، گفت: اطاعت نکردن از طاغوت درسی که از فرهنگ عاشورا و کربلا می توان گرفت مکتب حسینی می‌گوید زندگی با ظالمان و زیر سایه طاغوت ننگ است، شهدا این درس را به‌خوبی آموختند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشد و توسعه جامعه را درگرو اشاعه فرهنگ حسینی دانست و گفت: این جامعه اگر بر دشمنی که سلاح قوی‌تری دارد غلبه کند، قطعاً مانند جامعه ۷۲ نفری عاشورا جاودانه می‌شود و در تاریخ بشریت می‌ماند.

سردار نقدی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه شهدا هیچ‌گاه از مرگ نترسیدند، افزود: شهدای انقلاب خود را مقابل گلوله‌های رژیم پهلوی سپر کردند تا انقلاب پیروز شود، اگر فرهنگ حسینی در مجامعه ما نهادینه نشده بود از پیروزی انقلاب هم خبری نبود.

وی با اشاره به اینکه شاه برای انجام هر اقدامی با آمریکا مشورت می‌کرد و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌داد، گفت: ولی دیدید که اتحاد مردم خط بطلانی بر حکومت طاغوت کشید.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه ایران در همه حوزه‌ها نسبت به ۴۰ سال گذشته از وضعیت بهتری برخوردار است، گفت: طی این سال‌ها حتی یک‌لحظه تهاجم دشمن کم نشده است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب بر ملت ایران هر ظلمی روا شد، گفت: آمریکا توطئه‌های امنیتی، ترور و بمب‌گذاری‌ها را علیه ملت ایران به کاربرد. دشمنان جنگ را به ایران تحمیل کردند.

وی تأکید کرد: از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی تحریم‌های اقتصادی علیه ملت ایران اعمال شد. تهاجم‌های فرهنگی، دروغ و شایعه‌پراکنی دشمنان نسبت به کشور ایران در طول تاریخ بی‌سابقه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی با تأسی از فرهنگ حسینی و عاشورایی کم نیاورده است، گفت: آزادی و ایستادگی ملت ایران زبان زد خواص و عام است.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه ملت ایران اسلامی پرچم‌دار آزادگی در دنیا است، گفت: آمریکای جنایت‌کار با تحت‌فشار قرار دادن ایران به‌وسیله نفوذی‌های داخلی که اقدام به کارشکنی می‌کنند، کار مردم را به عقب می‌اندازد، گرانی و احتکار می‌کنند تا ارزش پول ملی پایین بیاید، تحریم‌های ظالمانه‌ای اعمال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به‌وسیله نفوذی‌های داخلی سعی می‌کند دل مردم ایران را خالی کند، گفت: ملت ایران ثابت کرده‌اند که اهل تسلیم شدن نیستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری بابیان اینکه آمریکایی‌ها میلیاردها دلار برای براندازی جمهوری اسلامی اعتبار تخصیص داده‌اند، گفت: رسانه‌های خارجی را هماهنگ کرده که با دروغ نمایی بر مردم فشارهای روانی اعمال کنند و از طرفی مردم را برای شورش علیه نظام به خیابان‌ها دعوت کنند.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه دشمنان آرزوی براندازی نظام را به گور خواهند برد، گفت: ملت ایران اگر بخواهد شورش کند، کاخ سفید را به عزا می‌نشاند. همه پایگاه‌های آمریکایی را زیر پای خود له خواهد کرد.

وی خطاب به آنانی که ملت ایران را دعوت به شورش می‌کنند، گفت: سخت در اشتباه هستید زیرا ملت ایران هیچ‌گاه مقابل مکتب حسینی و نظامی برخاسته از مکتب حسین (ع) نمی‌ایستد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها