خبرهای داغ:

برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی محمدرسول الله(ص) در رامهرمز

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه رامهرمز، رزمایش اقتدارعاشورایی با حضور 1300 نفر از بسیجیان عضو گردان های حوزه های مقاومت بسیج ، به مدت دو روز از مورخ 97/06/25 الی 97/06/26 در شهرستان رامهرمز برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۸۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

در این رزمایش بزرگ که نماد قدرت و اقتدار بسیج در ایام ماه محرم الحرام برگزار گردید، علاوه بر بسیجیان سلحشور این دیار، حضور گرو ه های جهادی بسیج ، گروه جهادی شهید حججی رامهرمز، تیم پزشکی ویزیت رایگان و مسئولان نهاد ها در شهرستان ( فرماندار، امام جمعه ، فرماندهی منطقه انتظامی و دیگر مسئولان) مشاهده می شد.

بسیج با صلابت شهرستان رامهرمز ساعت 7 صبح روز یکشنبه با پیاده روی از میدان ادهم تا مسجد جامع شهرستان، آن اقتدار عاشورایی خود را به نمایش گذاشته و با این حضور پررنگ و با شکوه به ملت عزیز ایران پیام می دهد که همواره و در تمام صحنه های این انقلاب پای نظام و رهبری فرزانه خواهیم بود و ایستادگی خواهیم کرد و تا آخرین قطره خون خود پای از ولایت و ولایت مداری نخواهیم کشید، این جوانان پرشور و علاقه مند به بسیج و نظام امروز آمدند تا به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بفمانند که نه تحریم، نه ترس از جنگ و ... نمی تواند مار از ولایت فقیه دور کند.

در این مراسم نیز حجت السلام نمازی عضو هیت علمی موسسه امام خمینی (ره) سخنران مراسم بود که حضور بسیج و بسیجیان را در این کشور باعث زنده ماندن انقلاب دانستند و خاطر نشان کرد: اگر نبود بسیج و بسیجی الان کشور ما نیز مانند دیگر کشورها که هر روز و هر لحظه به شکلی مورد تهاجم فرهنگی و موشکی دشمنان قرار می گیرند، تبدیل می شد و این صلابت و شوکت را در سطح خاور میانه و حتی در اروپا نداشتیم.

در طول مسیر و در مسجد جامع نیز مداحان اهل بیت آقایان ( کریم زاه و طباطبایی ) به روضه خوانی و سینه زنی پرداختند.ش

ارسال نظرات
پر بیننده ها