خبرهای داغ:

جشن عید ولایت و امامت در ناحیه رامهرمز

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی سپاه ناحیه رامهرمز، فرماندهی و فرهنگی تبلیغات ناحیه به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر اقدام به برگزاری برنامه های متعددی از جمله ( جشن در ده نقطه شهرستان، اعزام تیم های پزشکی به چند نقطه محروم شهرستان و ارائه ویزیت رایگان به آنها، اعزام گروه های جهادی در مناطق محروم و ... ) در این ایام مبارک نموده و جشنی ویژه کارکنان و پیشکسوتان نیز در حسینیه ناحیه برگزار نموده است.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۸۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

در این جشن باشکوه که تعداد کثیری از پیشکستوتان و کارکنان و ... حضور داشته اند، حجت السلام شفیعی زاده مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) سخنران این مراسم، در مورد ویژگی های برجسته حضرت ابراهیم (ع) در قضیه قربانی کردن فرزندش حضرت اسماعیل(ع) که در امتحان بسیار سخت الهی قرار گرفته بود و تا پای ذبح کردن عزیزتریننش در راستای مأموریت الهی پیش رفته بود و از فرمان خدا اطاعت نموده ، لب به سخن گشود و گفت: همه ی ما در امتحانات و آزمایشات الهی به نحوی خاص و مختلف قرار داریم و اینجاست که باید اطاعت پذیری از حق را در تمام مراحل زندگی خود قرار دهیم و همیشه و هرجا خدای متعال را ناظر اعمال خویش بدانیم.

ایشان در خصوص غدیر و ولایت امام علی (ع) که با وحی الهی و توسط پیامبر(ص) در صحرای غدیر اتفاق افتاده و مطابقت دادن آن واقعه با عید قربان نیز خاطرنشان کرد و گفت: واقعه غدیر بسیار مهم است و پشتیبانی از ولایت فقیه یکی از راههای رسیدن به هدف اصلی ما که همان ظهور است، و اگر ما نیز در این برهه از زمان پیرو ولایت فقیه نباشیم مطمئنأ ضربات سنگین تر از آن دوران را خواهیم خورد که قابل جبران هم شاید نباشد، لذا ما باید از غدیر و عدم تبعیت از آن درس بزرگی بگیریم و همواره پشت سر ولی فقیه زمان حرکت کنیم تا به قول حضرت امام (ره) به مملکت آسیبی نرسد ان شاءالله.

در پایان کربلایی ایمان عسکری در جشن مولودی خوانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها