اتحاد میان مسلمانان به واسطه وجود مقدس سیدالشهدا است

امام‌جمعه بروجرد گفت: وجود مقدس سیدالشهدا با شهادتش کارهای بزرگی را به مردم نشان داد از جمله این کارهای بزرگ اتحاد میان مسلمانان است.
کد خبر: ۹۰۵۹۲۶۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام حسینی امام‌جمعه شهرستان بروجرد امروز مصادف با هشتم محرم در منزل حجت‌الاسلام فطرس پدر شهید مهدی فطرس در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج بروجرد و تعدادی از اعضای هیئت رزمندگان اظهار داشت: وجود مقدس سیدالشهدا با شهادتش کارهای بزرگی را به مردم نشان داد.

وی افزود: ازجمله این کارهای بزرگ اتحاد میان مسلمانان است به‌طوری‌که اگر تمام دولت‌های دنیا دست‌به‌دست همدیگر دهند نمی‌توانند این‌گونه باعث اتحاد و اجتماع مردم شوند.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: منظور از به وجود آوردن این‌گونه اجتماع توسط دولت‌ها ازلحاظ کمیت مطرح است چراکه ازلحاظ کیفیت به وجود آوردن این قبیل اجتماعات توسط دولت‌ها با این اخلاص بدون وجود آقا اباعبدالله الحسین (ع) محال و ناشدنی است.

وی تصریح کرد: اگر همه دولت‌های دنیا آماده شوند و دستگاه‌های تبلیغاتی‌شان را به‌کارگیرند نخواهند توانست اجتماعی همانند اجتماع عظیم اربعین حسینی به وجود آورندواین کار بزرگ مخصوص سیدالشهدا (ع) است.

امام‌جمعه بروجرد اظهار داشت: امام حسین (ع) با علم امامتی که خداوند به ایشان عطا فرموده بود آینده وب وجود آمدن این‌گونه اجتماعات را پیش‌بینی می‌نمودند.

حجت‌الاسلام خاطرنشان کرد: ما بایستی این قبیل جلسات را مغتنم شمرده و معرفت و شناختمان را از اهل‌بیت (ع) بالا ببریم وگرنه به‌صورت سطحی و ظاهری بلکه عمیقاً به وجود اهل‌بیت (ع) معرفت پیداکرده و دنباله‌رو ورهروآنها باشیم.

این مراسم که همراه بود با برگزاری زیارت عاشورا، روضه‌خوانی و مداحی، حجت‌الاسلام دولتشاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و جناب سرهنگ فیض الهی فرمانده گروه ۲۴ بعثت بروجرد نیز حضور داشتند.

 

ارسال نظرات