در راستای رزمایش سپاهیان محمد رسول الله:

بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند سیستانی و بلوچستانی توزیع شد

اصناف و بازاریان استان سیستان و بلوچستان با حمایت مالی از۱۱۰۰ دانش آموز نیازمند تعداد ۹ هزار بسته لوازم التحریر را بین آنها توزیع کردند.
کد خبر: ۹۰۵۹۳۳۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

سرهنگ پاسدار علیرضا بخته ای، مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی و لزوم توجه بیشتر به اقشار آسیب پذیر و ایجاد نشاط بین تمامی فرزندان انقلاب اسلامی با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و پشتیبانی مالی اصناف و بازاریان و خیرین رزمایش بزرگ سراسرس اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسوالله در قالب یک کاسب، یک دانش آموز در ۱۲ شهرستان استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

وی افزود: این رزمایش در راستای آغاز سال تحصیلی و با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در مدارس حاشیه شهر در سطح استان به صورت نمادین برگزارشد.

سرهنگ بخته‌ای بیان کرد: در این طرح تعداد ۷۰۰ نفر از کسبه استان تعداد ۱۱۰۰ دانش آموز در مناطق حاشیه شهر‌های سراسر استان را تحت حمایت مالی خود قرار دادند و با توزیع 9 هزار بسته لوازم التحریر سعی دارند تا دانش آموزان از تحصیل باز نمانند.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: مرحله اول این رزمایش تا ۲۰ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که این کالا‌ها در راستای حمایت از کالای ایرانی که همه تولیدات داخلی هستند و به دانش آموزان بی بضاعت تحویل داده می‌شود بیان کرد: در مرحله اول رزمایش که به شکل نمادین در حاشیه شهر زاهدان اجرا شد بیش از ۲۰۰ بسته لوازم التحری به دانش آموزان دبیرستان شهید محمد اسلامی اهدا شد.
ارسال نظرات