باند بازی‌های سیاسی باعث لطمه زدن به انقلاب می شود

امام جمعه دلفان گفت: هرجای ما لطمه خوردیم، دلیل آن این بود که سیاست را از دین جدا کردند، باند بازی‌های سیاسی باعث لطمه زدن به انقلاب میشود.
کد خبر: ۹۰۵۹۵۸۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری خطیب نماز جمعه شهرستان دلفان اظهار داشت: هرجای ما لطمه خوردیم، دلیل آن این بود که سیاست را از دین جدا کردند، باند بازی‌های سیاسی باعث لطمه زدن به انقلاب میشود.

وی ضمن قدردانی از زحمات و عملکرد نیروی انتظامی شهرستان دلفان بعلت حضور فعال و برقراری نظم در سطح هئیت‌های شهر و روستا، همچنین تقدیر از ادارات و نهاد‌های شهرستان وگفت: از مردم الفت آباد نورعلی شهر نورآباد به جهت اهدای زمین بیمارستان دوم شهرستان دلفان نیز تشکر میکنم.

امام جمعه دلفان در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی در روز‌های آتی گفت: از آموزش و پرورش انتظار میرود سیاسی نباشد و در عزل و نصب مدیران سیاسی و باند بازی دخالت نداشته باشد.

جمیاری ضمن تبریک فرار سیدن هفته دفاع مقدس عنوان کرد: در جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی در سال ۵۹، ما ۲۲۰ هزار شهید، ۵۵۴ هزار جانباز ۴۲ هزار جانباز را تقدیم خاک پاک ایران کردیم، شهدای که اجاره ندادند یک وجب از خاک ایران توسط دشمن بعثی و بیش از ۳۰ کشور همراه کننده آن به آن تسلط پیدا کنند.

امام جمعه دلفان افزود: مردم هم به اندازه نیاز خود خرید کنند، احتکار حرام است، مسئولین هم باید با هر شخصی که احتکار میکنند برخورد کنند هرچند در پست و مقامی باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات