در مراسم رژه 31 شهریور نیروهای مسلح استان عنوان شد:

با تکیه بر ولایت نقشه دشمن به یاس تبدیل خواهد شد

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تنها راه غلبه بر دشمن راه ولایت است گفت: با تکیه بر ولایت نقشه دشمن به یاس و نامیدی تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۷۳۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار محمد علی  اکبری در رژه ۳۱ شهریور ماه که در شهرکرد برگزار شد با تسلیت ایام محرم و گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شهدا کربلا و یاران امام حسین علیه السلام در عاشورا تسلیم ظلم و ستم نشدن و از نامردی نامردان روزگار نترسیدن و بصیرانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

 وی با اشاره به رشادتها و دلاوری‌ها در دوران دفاع مقدس عنوان داشت: بعد از قرن‌ها حادثه کربلا برای فرزندان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شکل گرفت و بار دیگر تقابل حق و باطل در ۳۱ شهریور سال ۵۹ تکرار شد.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: فرزندان روح الله(ره) ۸ سال در مکتب دفاع مقدس سرخ‌ترین درس‌ها را آموختند و رشادت‌ها و دلاوری‌ها را به جهانیان نشان دادند.
 
این مقام مسئول گفت: فرزندان انقلاب در ۸ سال دفاع مقدس درس شهامت و راه سرخ شهادت را طی نمودند و در آسمان‌ها جادوانه شدند.
 
سردار اکبری با تاکید بر اینکه نسل انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس تفکر عاشورایی و نینوایی مردم را به نسل‌های آینده هدیه داد خاطرنشان کرد: دلاوری مردم جمهوری اسلامی ایران بود که روحیه استکبار ستیزی را در بین مردم زنده نگه داشته است.
 
وی با بیان اینکه، استکبار در برابر اسلام، صحنه‌ها بوجود آورد و نقشه های شوم بسیاری داشت، تصریح کرد:   فرزندان مکتب روح‌ الله(ره) به همه آموخت که راه اسلام از کربلا می‌گذرد.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان به حضور مشتاقانه جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های دفاع از حریم اهل بیت علیه السلام اشاره داشت و افزود: نسل امروز ما با درس گرفتن از عاشورا و با بصیرت و هوشیاری برای دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام در مکتب حضرت زینب (سلام الله علیها) حضور یافتند.
 
وی با تاکید بر اینکه روحیه استکبار‌ستیزی همچنان در جامعه و ملت همیشه سرافراز ما زنده است، عنوان داشت: با شکست‌های پی در پی دشمن در جنگ‌های سخت امروزه شاهد آن هستیم که در صحنه‌های دیگر و در قالب جنگ نرم وارد عمل شده است و با تمام نیرو جنگ رسانه‌ای را علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته است.

سردار اکبری اظهار کرد: مردم با تاسی از روزهای سخت دفاع مقدس می‌توانند نقشه های شوم دشمن را به نا امیدی تبدیل کنند.
 
این مقام مسئول با اشاره به چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان داشت: دشمن باید بداند که با جهاد خستگی ناپذیر، نیروهای مسلح سیلی محکمی را دشمنان انقلاب و اسلام خواهد زد و روز به روز بر قدرت جمهوری اسلامی ایران خواهد افزود.
 
با تکیه بر ولایت نقشه دشمن به یاس تبدیل خواهد شد
ارسال نظرات