همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

"نمایشگاه یاد یاران با عنوان دفاع مقدس، امتداد عاشورا" برگزار می شود

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و به همت ناحیه مقاومت بسیج الغدیر، "نمایشگاه یاد یاران با عنوان دفاع مقدس، امتداد عاشورا" در مجموعه ی دریاچه های شهر لواسان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۶۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس "نمایشگاه یاد یاران با عنوان دفاع مقدس، امتداد عاشورا" در مجموعه ی دریاچه های شهر لواسان برگزار می شود.

به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ، این نمایشگاه که با همکاری سپاه ناحیه الغدیر، نیروی انتظامی، ارتش، شهرداری شمشک، اوشان و فشم و لواسان، اداره آموزش و پرورش و بخشداری لواسان و همچنین اداره اوقاف و امور خیریه لواسان است از 31 شهریور ماه آغاز و تا پایان روز 5 مهر ماه ادامه دارد و صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهر از ساعت 16 تا 21 پذیرای عموم مردم خواهد بود. 

گفتنی است از اهمّ برنامه های این نمایشگاه می توان به مسابقات پینت بال با عنوان "فرمانده من" ، ویژه برنامه های مخصوص کودکان و نوجوانان، اجرای تئاتر و تعزیه خوانی آئینی، برگزاری غرفه های فرهنگی، دعوت از خانواده های معظم شهدا، اجرای گروه های هنری سینما و تلویزیون و همچنین برگزاری مسابقه ی بزرگ الی بیت المقدس همراه با انفجارات را نام برد.  

 

ارسال نظرات