خبرهای داغ:

برگزاری باشکوه صبحگاه مشترک 31شهریور نیروهای نظامی و انتظامی وبسیجیان شهرستان رامشیر

مراسم صبحگاه مشترک 31شهریور نیروهای نظامی و انتظامی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رامشیر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۰۵۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان رامشیر ، در این مراسم که روز شنبه در محل سپاه رامشیر برگزار شد ، نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیج حاضر در محل صبحگاه و ضمن تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس ، آمادگی خود را برای دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
فرمانده سپاه ورامشیر سرگردپاسدار سید ابراهیم احمدی فرد در این مراسم گفت : رمز پیروزی و اقتدار ملت ما ، ایستادگی و مقاومت است و این درسی است که ما در مکتب امام حسین(ع) آموخته ایم و در دفاع مقدس آن را تجربه کردیم .
سرگردپاسدار سیدابراهیم احمدی فرد افزود :هشت سال دفاع مقدس ملت ایران ، برگ زرینی از تاریخ سراسر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی که در آن رزمندگان اسلام با تأسی از آموزه های قیام عاشورای حسینی ، عزت ، اقتدار و پیروزی را نصیب لشکر اسلام کردند.
وی افزود : اقتدار ملت ایران و حضور همه جانبه آن ها در صحنه باعث شد تا صدام آرزوی تسخیر یک هفته ای ایران را با خود به گورببرد.
وی اظهار کرد: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس مردم ایران با دست خالی در برابر تمامی کشورهای دنیا ایستادند تا درس ایستادگی و مقاومت را به تمامی آزادیخواهان و مظلومان جهان بیاموزند.
احمدی فرد تصریح کرد: ملتی که در مکتب امام حسین(ع) آموزش دیده و فرهنگ جهاد و شهادت را با عمق وجود درک کرده است نتیجه ای جز پیروزی در برابر ظلم نخواهد دید.
وی گفت : رزمندگان اسلام با تاسی گرفتن از شهدا و جوانان و الگو گرفتن از حضرت علی اکبر(ع) در برابر دشمن تا به دندان ایستادند و عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کردند.
فرمانده سپاه شهرستان ورامشیر افزود:نبرد حق علیه باطل هیچ گاه تمامی ندارد و این نبرد تا زمان تحقق عدالت وبراندازی اسرائیل غاصب ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها