دشمن در صدد قطع ارتباط ما با امام حسین(ع) است/ برای مقابله با استکبار روحیه دفاع مقدس در مدیران و مردم باید زنده بماند

حجه الاسلام روحانی با بیان اینکه دشمن درصدد است عوامل تأثیرگذار را از جامعه ما بگیرد، یادآور شد: آنچه در صحنه دفاع مقدس به‌دست آوردیم به برکت امام حسین(ع) و یادآوری صحنه کربلاست و دشمن سعی دارد ارتباط ما را با امام حسین(ع) قطع کند.
کد خبر: ۹۰۶۰۴۱۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی در نمایش اقتدار رژه نیروهای مسلح شهرستان بابل اظهار کرد: کشور ایران که در زمان دفاع مقدس حتی سیم خاردار در دفاع نداشت از یک گردان به چنین سازماندهی نظامی دست یافت.

وی با اشاره به اینکه در حوزه نیازمندی‌های خود به استقلال رسیدیم، افزود: کشور ما در صحنه‌های مختلف به اقتدار دست یافت، در شرایطی که منطقه دچار ناامنی بوده، امنیت کشور از مرکز تا مرزها حاکم است.

امام جمعه بابل تصریح کرد: دشمن قدرت نگاه چپ به ما ندارد زیرا در عرصه نظامی به عالیترین درجه دست یافتیم اما در عرصه اقتصادی دچار ضعف بوده لذا دشمن در همین حوزه ضربه می‌زند.

روحانی با اشاره به اینکه امروزه با تاکتیک نظامی و شیوه مبارزه دفاع مقدس ما جنگ‌های غزه به پیروزی سریع دست یافت، خاطرنشان کرد: شیوه نظامی دفاع مقدس ما الگوی مبارزه بسیاری از کشورهاست.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد است عوامل تأثیرگذار را از جامعه ما بگیرد، یادآور شد: آنچه در صحنه دفاع مقدس به‌دست آوردیم به برکت امام حسین(ع) و یادآوری صحنه کربلاست و دشمن سعی دارد ارتباط ما را با امام حسین(ع) قطع کند.

امام جمعه بابل ادامه داد: نباید دفاع مقدس منحصر به رژه شود بلکه هر مدیری با همین روحیه دفاع مقدسی در جایگاه مدیریتی خود عمل کند و حافظ ارزش‌های دفاع مقدس باشد.

روحانی با اشاره به اینکه نباید تجربیات دفاع مقدس فراموش شود، گفت: نباید افرادی که در دفاع مقدس حضور داشتند در ادارات منزوی شوند زیرا این‌ها از برکات نظام هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها