فرمانده سپاه ناحیه ساوه:

دشمنان آرزوی تبدیل ایران به جزیره امن و حیات خلوت خود را به گور خواهد برد

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در مراسم صبحگاه مشترک نظامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته اهواز که به شهادت و مجروح شدن تعدادی از مردم خوزستان منجر شد، گفت: ایران اسلامی همواره پرچمدار اسلام ناب و جبهه مقاومت است و همه شیطنت‌های استکبار به دلیل ترس از ترویج اسلام است و آنها این آرزو را به گور خواهند برد که ایران را تبدیل به جزیره امن و حیات خلوت کنند.
کد خبر: ۹۰۶۰۶۸۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار علی رسولی تصریح کرد: امروز زیر پرچم اسلام و ولایت ماندن و دفاع از ارزش‌ها و اهل بیت (ع) هزینه بردار است و تبعاتی نظیر فشار اقتصادی، تشدید تحریم ها و مشکلات معیشتی در پی دارد، اما ملت ایران هوشیارانه در برابر توطئه‌ها ایستاده است.

وی گفت: خواسته دشمنان خاموش کردن مشعل فروزان اسلام است و این آرزو را به گور خواهند برد چرا که این وعده و نصرت الهی است و خداوند مکر آنان را به خودشان بر می‌گرداند.

سرهنگ رسولی بیان کرد: باید بایستیم و با صبر و استقامت و با مدد الهی و ایمان زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) شویم و پرچم انقلاب به دستان رهبر معظم انقلاب به دست حضرت مهدی (عج) سپرده شود.

در این مراسم پس از اجرای برنامه‌های نظامی و برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران رزمی کاران بسیج به اجرای حرکات رزمی پرداخته و توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

 

ارسال نظرات