خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

جدیدترین توطئه دشمن علیه ما، جنگ اقتصادی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با اشاره به ترفندهای مختلف دشمن در طول دوران انقلاب برای نابودی این نظام، گفت: در حال حاضر، جدیدترین توطئه دشمن علیه ما، جنگ اقتصادی است.
کد خبر: ۹۰۶۰۷۴۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

حجت الاسلام حسن امیرنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، دوران دفاع مقدس را جنگ بین حق و باطل و استکبار جهانی با ملت ایران عنوان و اظهار کرد: ما در این جنگ وعده خداوند متعال در قرآن کریم مبنی بر پیروزی حزب الله و انصارالله را به وضوح مشاهده کردیم.

   وی با اشاره به تحمیل جنگ نابرابر و ناعادلانه دشمن و استکبار جهانی علیه ایران افزود: ملت ما همچون دوران دفاع مقدس، با حمایت های همه جانبه خود و با لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری و عمل به وصایای شهدا و امام راحل، این پیچ های تاریخی را نیز پشت سر گذاشته و همه توطئه های دشمنان را که با تمام تجهیزات ما را تهدید می کنند، خنثی خواهد کرد.

   حجت الاسلام امیرنژاد برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس را نمایش نمونه ای از رشادت ها، دلاوری ها و ایثارگری های شهدا و ایثارگران جنگ تجمیلی دانست و گفت: این نمایشگاه ها به صورت نمادین صحنه هایی از جنگ دلیرمردان و رزمندگان دوران دفاع مقدس را یادآوری می کنند.

  نمایشگاه دفاع مقدس با حضور جمعی مسئولان سپاه و دانشگاه آزاد اسلامی، اساتید و دانشجویان بسیجی در طبقه همکف دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه افتتاح شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها