فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک خبر داد:

بیش از ۸۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان بستک اجرا خواهد شد / سردار ترابی چهارشنبه آینده میهمان مردم شهرستان بستک خواهد بود

در هفته دفاع مقدس در شهرستان بستک بیش از ۸۰ برنامه متنوع اجرا خواهد که مهمترین برنامه این هفته غبارروبی گلزار شهدا گمنام بستک و رژه و نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای نظامی شهرستان بستک در روز ۳۱ شهریور ماه خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۶۰۷۶۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، سرهنگ محمدمهدی زارع خفری، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت : هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری مردانی بود که برای دفاع از جان و خاک و ناموس خود به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفته اند.

 وی‌، در ادامه افزود: در هفته دفاع مقدس در شهرستان بستک بیش از ۸۰ برنامه متنوع اجرا خواهد شد که مهمترین برنامه این هفته غبارروبی گلزار شهدا گمنام بستک و رژه و نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای نظامی شهرستان بستک در روز ۳۱ شهریور ماه خواهد بود.

 زارع، در ادامه گفت: همچنین اعزام پزشک به مناطق محروم ، غبار روبی گلزار شهدا گمنام شهر جناح ، حضور در مراسم بازگشایی مدارس ، سرکشی از خانواده شهدا ، کارگاه آموزش سبک زندگی ، برگزاری اردوهای جهادی و یادواره شهدا را از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در بستک اعلام کرد .

 وی، همچنین با اشاره به حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در روز پنجم هفته دفاع مقدس گفت : افتتاح سوله صالحین فاریاب و پایگاههای مقاومت در سطح شهرستان بستک با حضور سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

 سرهنگ زارع، در پایان برگزاری یادوراه شهدای بخش مرکزی ، مسابقات فرهنگی ورزشی ، همایش نشست های بصیرتی در سطح شهرستان و شب شعر را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اعلام کرد.

ارسال نظرات