تجلیل از بسیجیان نمونه بسیج کارگری در سنندج

مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه بسیج کارگری با حضور فرمانده سپاه ناحیه سنندج، برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۸۳۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  در این مراسم که با حضور فرمانده ناحیه سنندج و جمعی از کارگران  نمونه بسیجی برگزار شد، فرمانده پایگاه بسیج کارگری اظهار داشت:  تیم بسیجی ما در زمینه‌ی اقتصاد مقاومتی و حمایت از شعار‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره  پیشگام بوده است.

وی به  مساعدت‌های بسیج کارگری سنندج در زمینه‌ی کمک به زلزله زدگان کرمانشاه  اشاره کرد و بیان داشت: بسیجیان نمونه‌ی ما توانسته اند در  زمینه‌های ورزشی و در رشته‌ی کوهنوردی   قله‌های بسیاری را چه در داخل و چه در خارج از کشور فتح کنند.

سرهنگ عسکری در ادامه این  مراسم ضمن ابراز تاسف در مورد حرکت تروریستی گروهک الاحوازیه در رژه اهواز و شهادت چندین نفر از هموطنانمان در اهواز و تسلیت به مناسبت ایام محرم و عزاداری سالار شهیدان و گرامی داشت هفته دفاع مقدس افزود:  ایران اسلامی  عزت و عظمت و اقتدار امروزش  را مدیون این مردان بی ادعا  می داند.

عسکری با اشاره به  دو قطبی شدن جهان توسط دو بلوک شرق و غرب افزود:ابر قدرت‌های شرق و غرب هرگز تصور نمی‌کردند که روزی پرچم  اسلامی بتواند مردم مسلمان را به اتحاد تشویق کند و انقلاب اسلامی اش را که تاثیر گذارترین اتفاق انقلابی جهان است را به کشور‌هایی نظیر الجزایر در قاره افریقا و یا حتی کشور‌های آمریکای لاتین نظیر ونزوئلا، کلمبیا و کوبا نیز صادر کند.

در پایان این مراسم از   بسیجیان نمونه بسیج کارگری تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات