خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

خودباوری مهم ترین ثمره دفاع مقدس است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع دانش آموزان مدرسه فاطمیه(س) هادیشهر، مسئله خودباوری را از مهم ترین دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۲۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی ، حجت الاسلام محمد تقی صمددوخت با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، گفت: دشمن بداند با اجرای اینگونه حوادث و ترقه بازیها نمی توانند کوچکنرین خللی در اراده و وحدت ملت انقلابی ایران ایجاد کنند چون در وجود این ملت، حب ولایت و روحیه شهادت طلبی که دارد قطعا بدانند سیلی محکمی از دستان پولادین این ملت حسینی خواهند خورد.

 وی در ادامه اظهار داشت: واقعه عظیم دفاع مقدس از درخشان ترین و نمود ترین مبارزاتی بود که ملت غیور ایران توانست در برابر قوی ترین دولت های جهان مقاومت کرده و در جهت پاسداری از آرمان ها و ارزش های اسلام وانقلاب، عزیزترین فرزندان خود را فدا کنند.

حجت الاسلام صمددوخت یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران ، اقتدار و قدرت ملی خود را مدیون خون شهدا و فداکاریها و رشادت های رزمندگان وایثارگران هشت سال دفاع مقدس می داند.

عضو شورای فرهنگی شهرستان ادامه داد: ملت انقلابی ایران در دوران دفاع مقدس با تکیه بر سلاح ایمان، وحدت و لبیک به فرمان امام(ره) در جهت پاسداری از اسلام و قرآن جان خود را فدا نموده و زمینه اقتدار ملی کشور را فراهم کردند.

حجت الاسلام صمددوخت وجود فرهنگ جهاد و شهادت در رزمندگان اسلام را یکی از مولفه های اصلی رزمندگان در دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: ملت ولایی ایران اسلامی با تکیه برهمین روحیه که نشات گرفته از مکتب عاشورا و نهضت کربلاست مشکلات بسیاری را از جمله دوران دفاع مقدس پشت سر گذاشته و اکنون به مرحله خودباوری رسیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان با اشاره به اینکه بسیج از یک ارزش و جایگاه بزرگی برخوردار است خاطرنشان کرد: بسیجیان با اخلاص کامل همراه با تقوای الهی، راه امام را که تقویت نظام بود ادامه می دهند و دشمنان را در انجام توطئه ها ناکام می گذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها