خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

نسل جدید باید شعار «ما توانستیم» را باور کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نسل جدید باید شعار «ما توانستیم» را باور کنند.
کد خبر: ۹۰۶۱۰۳۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در جلسه شورای نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، اظهار کرد: دشمن به صورت ریشه ای و عمقی علیه تشیع و اهل بیت (ع) کار می کند بنابراین علمای دین هم باید آگاهانه در راستای خنثی کردن تبلیغات مسموم گام بردارند.

وی ضمن تاکید بر نکته که در همه عرصه ها باید با روحیه جهادی و انقلابی وارد عمل شد، ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب برای نهادینه کردن یک سری عقاید باطل و اباطیل بیش از ما وقت می گذارد به طوری که دین ستیزی، امام ستیزی، تقدس زدایی و عدالت ستیزی استراتژی های دشمن است که از دوران اهل بیت (ع) تاکنون توسط دشمن دنبال می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: رفتار ناشایست عربستان سعودی با زائران شیعه در بقیع نشان از ترس دشمنان اهل بیت (ع) از اتحاد و همدلی ماست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و اظهار کرد: هفته دفاع مقدس با شعار ما توانستیم شروع شده و لازم است برنامه های مفید و متنوعی را در این ایام برگزار کنیم.

نجفقلی زاده سرایی اظهار کرد: بایستی شعار «ما توانستیم» را با تشریح ابعاد مختلف دفاع مقدس و شناساندن چهره های مظلوم سال های مجاهدت را به نسل جدید منتقل کنیم.

 

ارسال نظرات