دفاع مقدس الگوی رزمندگان جبهه مقاومت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان با اشاره به اینکه انقلاب ما در همه جای جهان شناخته شده است، گفت: مردم عراق و سوریه و دیگر ملت‌‌های آزاده منطقه از ایستادگی رزمندگان دوران دفاع مقدس الگو می‌گیرند
کد خبر: ۹۰۶۱۱۲۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صیادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان با بیان اینکه سرافرازی انقلاب اسلامی مرهون خون پاک شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: ایران امروز، در منطقه و در قیاس با کشورهای مختلف جهان، امنیتی مثال زدنی دارد که تمام این افتخارات از برکات انقلاب و ازخودگذشتگی و فداکاری‌های رزمندگان اسلام است.

 

 

 

 

وی با اشاره به اینکه در راه دفاع از کشور و صیانت از انقلاب و دستاوردهای عظیم آن، خون‌های فراوانی تقدیم اسلام کرده‌ایم، افزود: پیروزی انقلاب و ایستادگی رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی از افتخارات ایران اسلامی است که نباید بگذاریم تحت هر شرایطی به دست فراموشی سپرده شود.

 

 

 

 

وی تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران که بازماندگان دوران دفاع مقدس هستند باید مورد توجه بیشتر مسئولین قرار بگیرند؛ چراکه عمر و زندگی‌شان را برای دفاع از کشور فدا کردند.

 

 

 

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان ایستادگی در برابر رژیم بعث و متحدانش را رمز پیروزی رزمندگان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: شهدای جنگ تحمیلی کاری کردند که هیچ کشوری جرات حمله به ایران را نداشته باشد.

 

 

 

 

وی در پایان با اشاره به الگوگیری مردم عراق و سوریه و دیگر ملت‌‌های آزاده منطقه و جهان از ایستادگی ملت بزرگ ایران در دفاع مقدس، بیان کرد: مکتب مقاومت شهدا و ملت ایران، سوریه را نجات داد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار