تخریب ۱۶۳ مسکن مددجویان در زلزله‌های اردیبهشت ماه

مدیرکل کمیته امداد استان در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن تخریب کامل۱۶۳ خانه مددجو در زلزله های اردیبهشت ماهانقلاب اسلامی با بیان اینکه ۱۶۳ باب منزل مسکونی متعلق به مددجویان بر اثر زلزله های اردیبهشت ماه امسال تخریب شده و برای سکنونت مناسب نیستند گفت: این منازل نیازمند تخریب کامل و بازسازی هستند.
کد خبر: ۹۰۶۱۳۱۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
فرید محبی افزود: به‌منظور حمایت از منازل خسارت‌دیده مددجویان در زلزله‌های امسال در استان، ۸۴۹ مورد فعالیت عمرانی از جمله ساخت، بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویی ارائه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به‌منظور بازسازی منازل شهری چهل میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و شش میلیون تومان به‌صورت بلاعوض توسط بنیاد مسکن در نظر گرفته شد گفت: این مبلغ برای منازل روستایی ۳۰ میلیون تومان بوده و پنج میلیون تومان بلاعوض است.
محبی در خصوص تعمیرات منازل خسارت‌دیده افزود: ۶۸۶ واحد زلزله‌زده نیازمند تعمیر هستند که تا سقف ۱۲ میلیون تومان تسهیلات برای تعمیر به مددجویان پرداخت می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: در خصوص پرداخت تسهیلات برای بازسازی و تعمیر منازل خسارت‌دیده‌ی مددجویان در زلزله‌های اخیر آماده هرگونه همکاری با کمیته امداد هستیم.
ابراهیم فرزانه با بیان اینکه در زمینه باز پرداخت تسهیلات به صورت سفته زنجیره‌ای توسط خود مددجویان ضمانت می‌شود، تصریح کرد: کارشناسی در خصوص ساخت منازل زلزله‌زده مددجویی صد درصد رایگان و توسط ناظران بنیاد مسکن انجام می‌شود.
ارسال نظرات