مدیرعامل سیمان خزر در یادواره شهدای کارگری شهرستان رودبار:

حمایت از تولیدات داخلی بهترین شیوه برای مبارزه به حربه اقتصادی دشمن است

مهندس سید هوشنگ خلفوندی روز گذشته در مدیرعامل سیمان خزر در یادواره شهدای کارگری شهرستان رودبار گفت: حمایت از تولیدات داخلی بهترین شیوه برای مبارزه به حربه اقتصادی دشمن است.
کد خبر: ۹۰۶۱۳۸۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، با حضور سردار مصطفی پور فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان، ائمه جمعه رودبار، لوشان، فرماندار رودبار، فرمانده سپاه ناحیه رودبار، معاونین فرمانداری رودبار، مدیرعامل سیمان خزر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان رودبار در کارخانه سیمان خزر برگزار شد.

مدیرعامل سیمان خزر در یادواره شهدای کارگری شهرستان رودبار، ضمن گرامیداشت ماه محرم و تقارن آن با هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: جامعه کارگری قشر تاثیرگذار در هشت سال دفاع مقدس و حال حاضر جامعه ما هستند.
مهندس سید هوشنگ خلفوندی با اشاره به نامگذاری سال تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به تولیدات داخلی و نگاه به درون، به تشریح وضعیت کارخانه سیمان خزر پرداخت و بیان کرد: کارخانه سیمان خزر نیازمند حمایت ویژه مسئولین استانی و شهرستانی هستیم.
وی تاکبد کرد: توجه و حمایت از تولیدات داخلی بهترین شیوه برای مبارزه به حربه اقتصادی دشمن است.
مدیرعامل سیمان خزر با بیان اینکه کار «تولید» بسیار سخت و طاقت فرساست، گفت: در یک دوره کوتاه تعمیرات اساسی در کارخانه سیمان خزر صورت گرفت که متحمل هزینه های هنگفت بود.
مهندس خلفوندی تصریح کرد: با تجهیز و تعمیر، خون تازه ای به بدنه سیمان خزر تزریق شد.
به گفته وی، شرایط جامعه به گونه ای است که وضعیت و فعالیت را برای تولیدگران سخت نموده است.
مدیرعامل سیمان خزر با اشاره به اخذ مجوزات بی حد و حصر برای احداث کارخانجات سیمان در کشور، اظهار کرد: سیمان 18 استان کشور در گیلان به فروش می رسد.
مهندس خلفوندی با بیان اینکه هزینه بالای تولید، اجازه رقابت با تولیدات استانهای دیگر را نمی دهد، گفت: مجبور هستیم برای رقابت با تولیدات کارخانجات دیگر ضمن بالا بردن کیفیت، قیمت ها را کاهش دهیم و این مهم مقرون به صرفه نیست.
وی با تاکید بر حمایت و استفاده از تولیدات داخلی، اظهار کرد: تدابیری اندیشیده شود تا در پروژه های ملی، استانی و شهرستان از تولیدات سیمان داخل استان استفاده شود.

ارسال نظرات