مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران در گفتگو با بسیج:

اردوی رزمی فرهنگی بسیج دانشجویی مازندران با عنوان تجربه در شرایط سخت

به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اردوی رزمی فرهنگی بسیج دانشجویی سپاه کربلا تحت عنوان "تجربه در شرایط سخت" در مازندران برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۵۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امیر سادات کرمی در گفتگو با بسیج با تسلیت ماه محرم، عزاداری حضرت امام حسین(ع) و شهادت و بخون غلطیدن کودکان، زنان، پیران و مردان در جنایات و حمله تروریستی اهواز طی مراسم رژه نیروهای مسلح هفته دفاع مقدس، آنرا ثمره عجز و ناتوانی دشمنان در مواجهه با عظمت، وحدت، همبستگی و اقتدار نظام اسلامی در چهل سالگی انقلاب اسلامی دانست.

مسئول بسیج دانشجویی با محکوم کردن این جنایت، همسویی و یکدلی ملت با نظام را موجب خشم دشمن خواند و خواستار استحکام بیشتر این رویه در بین نیروها و مردم شد تا در پیچ تاریخی و جنگ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و همه جانبه دشمن و شیطان بزرگ سربلند گردند.

سادات کرمی هشیاری ملت در برابر توطئه های تفرقه افکنانه قومیت، قبائل و مذاهب کشور و همچنین مقاومت در برابر فشارها  و هجمه های سنگین معیشتی را خواستار شد.

وی با بیان اینکه دشمنان بداننددر آینده ای نزدیک نظام مقدس جمهوری اسلامی قطعا پاسخ این خباثت را به عاملان و صحنه گردانان جنایت وحشیانه ترور در اهواز خواهند داد گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اردوی رزمی فرهنگی با عنوان تجربه زندگی در " شرایط سخت" ویژه برادران گروه های جهادی بسیج دانشجویی مازندران در روزهای پنجشنبه و جمعه، پنجم و ششم مهر ماه در منطقه لشگر عملیاتی 25 کربلا برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها