مهارت‌آموزی سربازان از برنامه‌های سپاه پاسداران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد سربازان را به کسب مهارت‌آموزی در دوران خدمت سربازی تشویق نمود وبیان داشت: مهارت‌آموزی سربازان از برنامه‌های سپاه پاسداران است.
کد خبر: ۹۰۶۱۵۷۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در مراسم جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) و گرامیداشت روز سرباز که به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز در حسینیه عاشقان ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد.

این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز که در این هفته واقع‌شده است، اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور دلاور مردی‌ها و رشادت رزمندگان و ملت در طول ۸ سال دفاع مقدس بود.

وی افزود: الگوی دفاع مقدس الگویی بی‌بدیل است که ما اگر از مفاهیم ارزشمند آن به‌خوبی استفاده می‌کردیم در جامع دچار مشکلات کمتری بودیم و بهتر می‌توانستیم به اهداف عالیه انقلاب اسلامی برسیم.

سرهنگ سوری تصریح کرد: فضای سربازی فضایی تکرارناشدنی است و سربازان باید از این دوران استفاده کرده و قدر آن را بدانند.

وی خاطرنشان کرد: فضای سربازی فرصت مغتنمی را برای شما سربازان محیا کرده که اگر از این فرصت استفاده کنید در زندگی موفق و پیروز خواهید بود.

سوری همچنین چند توصیه در رابطه با دوران سربازی بیان نمود ازجمله اینکه انجام‌وظیفه خود را فراموش نکنید زیرا که فرصتی برای جمع‌کردن ثواب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: که سربازان خودسازی را در این دوران فراموش نکنند چون بعد از خدمت این فرصت برای شما میسر نخواهد شد همچنین سربازان را به کسب مهارت‌آموزی در دوران خدمت سربازی تشویق نمود وبیان داشت: مهارت‌آموزی سربازان از برنامه‌های سپاه پاسداران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در پایان سخنان خود سربازان را به مطالعه ترغیب نمود و گفت: این دوران مقدس با توجه به‌وقت و زمانی که سربازان در اختیاردارند فرصت خوبی برای مطالعه و کسب علم و دانایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات