خبرهای داغ:
امام جمعه اهر:

دشمن در جنگ تحمیلی با همه قوا آمد و مردم با همه توان ایستادند

امام جمعه اهر در جلسه هماهنگی برپایی «موکب اربعین شهدای ارسباران» با اشاره به این‌که دشمن در دوران دفاع مقدس با تمام قوا برای براندازی نظام آمده بود، گفت: ولی ملت ایران با تمام وجود از اسلام و نظام جانانه دفاع کردند و به همین خاطر اکنون می‌بینیم دشمن نمی‌تواند رودررو با ایران به جنگ سخت بپردازد.
کد خبر: ۹۰۶۱۷۶۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد حاجی زاده با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از تجربیات دوران دفاع مقدس در برهه کنونی برای مقابله با جنگ اقتصادی و روانی دشمن، اظهارداشت: متأسفانه حادثه تروریستی اهواز نمونه دیگری از جنایات داعشی‌ها بود در این راستا بود.

وی در ادامه بابیان اینکه اقتدار و شکوه شیعیان در مانور پیاده‌روی اربعین حسینی به نمایش گذاشته می‌شود، اظهار کرد: علی‌رغم تنگناهای مالی که مردم‌دارند ولی امسال نیز به زیارت اربعین می‌روند و موکب شهدای ارسباران بایستی بتواند خدمات مطلوبی به زائرین ارائه دهد.

حجت الاسلام حاجی زاده یادآور شد: موکب اربعین شهدای ارسباران به نام اهر ثبت‌شده و همانند سال گذشته موکب شهدای ارسباران در کنار موکب عتبات و عالیات تبریز به زائرین اربعین حسینی خدمات ارائه خواهد داد.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه موکب شهدای ارسباران با همکاری مردم و مسئولان برپا و مدیریت می‌شود، خاطرنشان کرد: تمامی نیازها و مایحتاج موکب اربعین شهدای ارسباران با کمک‌های مردمی تأمین می‌شود.

وی  اضافه کرد: موکب‌های اهر و تبریز که نمایندگان آذربایجان‌شرقی به زائرین خدمات ارائه می‌دهند مکمل یکدیگر هستند و قرار است تا امکانات مورد نیاز مشترکی به مرز انتقال ندهند.

حجت الاسلام حاجی‌زاده با ذکر اینکه موکب اربعین شهدای ارسباران سال گذشته به بیش از 20 هزار زائر حسینی خدمات‌رسانی کرد، گفت: امسال 33 نفر در قالب موکب اربعین شهدای ارسباران اعزام می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها