با همت بسیج طلاب زابل:

همایش طلایه داران دفاع مقدس در زابل برگزار شد

بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش طلایه داران دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از طلاب و روحانیون شهرستان زابل در حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۳۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش طلایه داران دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از طلاب و روحانیون شهرستان زابل در حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  زابل در این همایش گفت: کشور ما در اوایل جنگ کشوری نوپا بود، ارتش منظمی نداشت،  و تجهیزاتی که در اختیار داشتیم اکثرا ساخت آمریکا بود که دارای مشکلاتی بود.

وی افزود: دو قطب شرق و غرب همیشه به نحوی در مقابل هم بودند، ولی در جریان جنگ تحمیلی هر دو در کنار هم و بر علیه ایران اسلامی متحد شدند.

سرهنگ پاسدار ثمره ادامه داد: رزمندگان  ما با دستان خالی و در بدترین شرایط هشت سال  جنگ تحمیلی از کشور دفاع کردند و امروز دشمنان بخاطر آن رشادت‌ها است که جرات حمله به ما را ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل بیان کرد: آن روز جنگ ما جنگ سخت و رو در رو بود، ولی امروز جنگ ما تغییر کرده و جنگ نرم است که  بسیار سخت‌تر از جنگ سخت می باشد لذا در این جنگ بسیجیان و آحاد مردم جامعه با هوشیاری، بیداری و بصیرت افزایی باید در برابر دشمن ایستادگی کنند.
ارسال نظرات