برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز /بر سر امنیت کشور با هیچ کس مماشات نداریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز تاکید و یادآوری کرد نظام بر سر امنیت کشور و مردم با هیچ جریانی مماشات نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۴۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
به گزازش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسین خوش اقبال در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) به یادآوری ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: همه مسئولان در کشور جایگاهشان را مدیون خون شهدا هستند و باید نسبت به پاسداشت خون شهدا هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز کشور ناشی از اقدامات دشمنان است تصریح کرد: بخش بزرگی از مشکلات موجود بخاطر عدم مدیریت صحیح است و مدیران باید با الگو گزفتن از دفاع مقدس در مقابل تحریم‌ها و جنگ اقتصادی تلاش مضاعف داشته باشند.

خوش اقبال مسئولان را به ایجاد امید در میان مردم و مدیریت قاطعانه فراخوان و اظهار داشت: بعضی از مدیران از ورود به برخی مسائل پرهیز می‌کنند و این به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان سرمایه اصلی نظام را مردم واولویت مدیران را ایجاد رضایتمندی در میان اقشار مختلف دانست و افزود: دشمن با پمپاژ ناامیدی در صدد دلسرد کردن مردم از نظام وانقلاب است و ما باید با تکیه بر مردم وکارشبانه روزی آنان را ناامید کنیم.

خوش اقبال دفاع از دولت را دفاع از کل حاکمیت و نظام ارزیابی کرد و افزود: امروز تضعیف دولت ظلم به نظام است ودر شرایط کنونی نباید دنبال اختلافات سیاسی باشیم.

وی در ادامه سخنان خود به اقدامات قاطع سپاه و نیرو‌های امنیتی در برخورد با ضد انقلاب نیز اشاره کرد و اظهار داشت: موشک باران مقر ضد انقلاب توسط سپاه جای قدردانی دارد و این مسئله نشان داد نظام بر سر امنیت خود با هیچ جریانی و در هرجایی مماشات نخواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: نظام ما، یک نظام مقتدر و در مواقع نیاز نیرو‌های نظامی و امنیتی بخوبی می‌توانند از کشور ومردم محافظت کنند.

حسین خوش اقبال در ادامه سخنان خود به حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان شد نیز گریزی زد وادامه داد: مراسم گرامیداشت یاد شهدای آن حادثه باید با شکوه برگزار شود تا ثابت کنیم که همه اقوام و مذاهب با هر تفکر سیاسی اولویتشان حفظ نظام ومقابله با تروریست‌ها است.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اهواز در ساعت ۱۰ صبح فردا و در مسجد جامع برگزار می‌شود اظهار کرد: این مراسم باید به نحوی برنامه ریزی شود که اقشار مختلف واز جمله بازاریان حضور پررنگ داشته باشند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات