تبیین دستاوردهای 40ساله انقلاب در لردگان

به همت حوزه دانش آموزی شهید مطهری فلارد نشست فرهنگی مدرسه محور با موضوع دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در واحد علامه طباطبایی مال خلیفه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۷۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛یکی از کارشناسان سیاسی در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را برگ زرینی از شجاعت و ایمان به خدای جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: یکی از دستاوردهای نظام اسلامی ایران همین دفاع مقدس است که در زمان نوپایی انقلاب با قدرت ایمان به خدا و شجاعت رزمندگان پیروزی بر کفر جهانی به دست آمد.

محمد تقی سعیدی با اشاره به اوضاع قبل و بعد از انقلاب اظهار داشت: کوچکترین حق فرزندان این کشور تحصیل در آرامش بود که آن هم در زمان قبل انقلاب به صورت خصوصی و افراد خاصی حق تحصیل داشتند ولی امروزه به برکت خون شهدا وو لایت فقیه در همه عرصه های علمی ایران در جهان دارای رتبه برتر است.

وی به طرح های دشمنان برای ناامید ساختن کشور و به بیراهه کشاندن جوانان اشاره کرد و افزود: فضای مجازی یکی از تهدیدات بزرگی است که دشمن برای آن برنامه ریزی نمود و این برنامه ریزی ها گریبان گیر قشر جوان و تحصیل کرده جامعه است که باید هوشیار باشیم و با بصیرت بالا صحیح را از غلط تشخیص دهیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

ارسال نظرات