بیانیه سازمان بسیج اساتید استان یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس

جنگ هشت ساله به ما آموخت که از دشمن جز دشمنی انتظار نمی‌رود و با داشتن روحیه انقلابی و حرکت جهادی بر هر دشمنی با هر سطح از توانایی، می توان غلبه کرد و کمبودها را با اتّکا به ایمان و استعداد های بومی و قدرت نیروهای جوان خود می‌توان جبران نمود.
کد خبر: ۹۰۶۲۰۲۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، متن بیانیه سازمان بسیج اساتید یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس به این شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد

 

تاريخ پر اوج انقلاب اسلامي، روزهای درخشاني را در حافظه ملت‌، به يادگار سپرده كه با شنيدن خاطره‌هاي آن و فرارسيدن سالروز آن رشادت‌ها، نور افتخار و عزت، بر حق مداران متجلّي خواهد شد. سی و یکم شهریور هر سال یادآور آغاز دوران طلایی تاریخ معاصر ایران است. مردم و مسئولان در دوران دفاع مقدس، با فرهنگ عاشورایی خود مقابل استکبار جهانی و هم‌پیمانانشان، ایستادند و با دست‌های خالی اما با پیروی محض از ولایت فقیه زمان، به دنیا نشان دادند که آزادگی و سربلندی در گرو پایمردی در مسیر الهی است.

 

جنگ هشت ساله به ما آموخت که از دشمن جز دشمنی انتظار نمی‌رود و با داشتن روحیه انقلابی و حرکت جهادی بر هر دشمنی با هر سطح از توانایی، می توان غلبه کرد و کمبودها را با اتّکا به ایمان و استعداد های بومی و قدرت نیروهای جوان خود میتوان جبران نمود.

جنگ به ما آموخت که می توان به رغم محاصره اقتصادی و نظامی گسترده و حتی در شرایط تحریم های فلج کننده مدیریت نظام جهانی سلطه در دوران دفاع مقدس، عملیات‌های نظامی موفقی را رقم زد که بهت و حیرت دشمنان و صاحب نظران استراتژیک را در پی داشته باشد کما این که اکنون نیز پیشرفت‌های عظیم و خود کفایی ما در صنایع نظامی و برخی از حوزه های غیر نظامی همچون؛ هسته ای، نانو، سلول های بنیادین و... از نتایج تجربه هشت ساله ایرانیان بوده است.

 

امروز که دشمن دوباره در تلاش است تا بتواند با ابزار تهدید و تحریم، در جنگ اقتصادی نابرابر، پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کند، تکیه بر ایمان، داشتن روحیه ولایت پذیری، همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد.

 

ما اساتید بسیجی دانشگاه یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، هفته دفاع مقدس را به مقام عظمای ولایت (مد ظله العالی)، ملت غیور ایران به ویژه جانبازان، آزادگان، خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان تبریک و تهنیت عرض نموده و از مسئولین انتظار داریم اسیر جنجال آمریکایی و بازی سیاسی روباه صفتان اروپایی نشوند و با پیروی از فرمایشات ولی فقیه و اعتماد به ظرفیت های داخلی، کشور را به سلامت از این جنگ اقتصادی عبور دهند.

 

سازمان بسیج اساتید استان یزد

ارسال نظرات