بهره برداری از ۱۲ طرح آبرسانی در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه فتح استان از اجرای ۳۷ طرحبهره برداری از ۱۲ طرح آبرسانی در هفته دفاع مقدس آب رسانی در استان خبر داد و گفت: ۱۲ طرح آب رسانی در هفته دفاع مقدس با هدف تامین آب شرب و کشاورزی به بهره برداری می‌رسند.
کد خبر: ۹۰۶۲۲۳۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
سردار بوعلی با اشاره به اینکه از پارسال تا کنون ۱۷۶ طرح محرومیت زدایی در استان آغاز شده است افزود: برخی پروژه‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی و بخشی نیز مشارکتی است که بر اساس رویکرد‌های سپاه با مشارکت چندین دستگاه انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه پروژه پایگاه اورژانس جاده‌ای دشتروم به عنوان یکی از چهار پروژه افتتاحی مشارکتی بخش درمان است گفت: سه مرکز بهداشتی درمانی و یک مرکز اورژانس جاده‌ای به شکل مشارکتی در استان عملیاتی شده است.
بوعلی از هدفگذاری ساخت ۸۰۰ مسکن مددجویی با مشارکت کمیته امداد استان، خیرین و مددجویان خبر داد و افزود: ساخت ۱۰۰ مسکن در دست اقدام است.
فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه بازسازی عملیات ثامن الائمه در حال اجرا است گفت: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، بهره برداری از مرحله اول مزرعه ماهی با ظرفیت ۳۰ تن، افتتاح ساماندهی قبور مطهر چند شهید و افتتاح بیمارستان صحرایی در منطقه چین از دیگر اقدامات در هفته دفاع مقدس است.
ارسال نظرات