برگزاری دوه ی آموزشی مربیان قرآن در یاسوج

به منظور ترویج آموزش های عمومی قرآن و بالا بردن مهارت های تخصصی مربیان قرآن کریم دوره آموزشی در رشته های مختلف در اردوگاه آموزش و پرورش آبشار یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۲۳۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور برگزاری دوه‌ی آموزشی مربیان قرآن در یاسوجخیریه استان گفت: به منظور ترویج آموزش‌های عمومی قرآن و بالا بردن مهارت‌های تخصصی مربیان قرآن کریم استان دوره آموزشی در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن قرآن کریم در محل اردوگاه آموزش و پرورش در آبشار یاسوج برگزار شد.
نمازی با بیان اینکه این دوره آموزشی به مدت دو روز برگزار می‌شود افزود: بیش از ۲۰ نفر از مربیان قرآن کریم به منظور کسب آمادگی لازم در این دوره شرکت کردند.
وی ارتقاء سطح آموزش و مهارت‌های مربیان قرآن کریم را ازدیگر اهداف این دوره آموزشی بیان کرد و گفت: اساتیدی از تهران و مرکز علوم قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تدریس این دوره را برعهده دارند.
نمازی از برگزاری دوره تربیت مربی و حفظ موضوعی قرآن و یک دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی در شهر‌های یاسوج و قم برای مربیان قران کریم استان خبر داد و گفت: امسال نظیر چنین دوره‌هایی برای مربیان قران نیز برگزار می‌شود.
ارسال نظرات