مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان زنجانی

۹۵۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و کارگشایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان توسط صندوق امداد ولایت استان زنجان پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۹۰۶۲۲۹۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گزارشی از فعالیت صندوق قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت این استان از ابتدای امسال تاکنون ارائه کرد.

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به مأموریت اصلی صندوق امداد ولایت گفت: بر اساس اسناد بالادستی جذب سپرده خیران در قالب سپرده‌های خرد و کلان و پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان از مأموریت‌های مهم این صندوق به شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از پرداخت ۹۵۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند استان زنجان از ابتدای امسال خبر داد و گفت: برای این تعداد وام قرض‌الحسنه و کارگشایی مبلغ دو میلیارد و ۶۲۶ میلیون تومان پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه توسعه سنت زیبای قرض‌الحسنه از راهبردهای مهم صندوق امداد ولایت است، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی در حوزه قرض‌الحسنه و پیوند فعالیت‌های صندوق امداد ولایت با فعالیت‌های حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به‌منظور جاری شدن منابع مردمی برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان از برنامه‌های این صندوق در استان زنجان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: از تمامی افراد خیر و نیکوکار استان زنجان دعوت می‌کنیم با افتتاح حساب و سرمایه‌گذاری در این صندوق در رفع مشکلات و کمک به نیازمندان سهیم باشند.

 

ارسال نظرات