فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم؛

مساجد به عنوان پایگاه های فرهنگی و اجتماعی مانع از رسیدن دشمنان به اهدافشان می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جشنو.اره برترین های مساجد گفت: مساجد به عنوان پایگاه های فرهنگی و اجتماعی می توانند با برنامه ریزی های مناسب مانع از رسیدن دشمنان به اهدافشان می شود.
کد خبر: ۹۰۶۲۶۰۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جشنواره برترین‌های مساجد شهر هرات باحضور فرمانده ناحیه سپاه خاتم، نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر و ناحیه خاتم، بسیجیان و جمعی از مردم این شهرستان در مجسد مهدی منتظرالقائم(عج) هرات برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این جشنواره با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مساجد ما باید دارای تنوع در برنامه ها و خروج از یکنواختی باشد و باید با برنامه هایی جذاب به دنبال جذب جوانان و نوجوانان باشد.
 سرهنگ آزادی نژاد ادامه داد: امروز دشمنان ما با هر ابزار و وسیله ای به دنبال جذب جوانان هستند و با برنامه هایی حاشیه ای آنان را به سمت اهداف از پیش تعیین شده خود سوق می دهند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم همچنین با اشاره به اهمیت ارتباط بسیج با مساجد اظهار داشت: مسجد امروز در کشور ما تنها مکانی برای اقامه نماز نیست بلکه باید مکانی باشد به عنوان یک پایگاه اجتماعی و باید محلی باشد برای اتخاذ تصمیمات متنوع برای برطرف ساختن مشکلات جامعه و باید محلی باشد برای رجوع مردم و حل مشکلات مردم.
 آزادی نژاد در پایان با بیان اینکه هیئت امنای مساجد، فرمانده پایگاه، کانون فرهنگی مسجد و امام جماعت باید با هم افزا باشند و جزیره ای عمل نکنند.
ارسال نظرات