رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

اولویت‌های مهم دستگاه های اقتصادی صیانت از تولید و اشتغال

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه کشور وارد یک جنگ اقتصادی با مشکلات داخلی و تحریم‌های بیگانگان شده است گفت: در جنگ تحمیلی اگر همه مردم برای استقلال کشور بسیج بودند، اما در عصر امروز برخی برای منافع شخصی خود حاضر به کمک نیستند.
کد خبر: ۹۰۶۲۶۴۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ ناصر فغفوری با ابراز اینکه صیانت از تولید و اشتغال موجود را از اولویت‌های مهم دستگاه های اقتصادی دانست ،اظهار داشت: در تلاش هستیم ضمن توجه به ایجاد و توسعه کارخانه‌های جدید، از وضعیت موجود صیانت کنیم تا واحدهای تولیدی به فعالیت موثر بپردازند.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار ۲۲ درصد از کل واحدهای صنعتی استان تعطیل هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته حتی یک واحد از صنایع تولیدی تعطیل نشده بود و  ۲۹ واحد صنعتی به چرخه اقتصادی بازگشتند ،تصریح کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی و ارزی سال متفاوتی را امسال پیش رو داریم.

فغفوری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که مردم و بخش خصوصی باید آخرین حلقه در  وارد شدن فشار باشند و باید این فرموده اجرا شود اما متاسقانه برخی به آن عمل نمی‌کنند عنوان کرد: همه مردم باید عزم خود را برای برطرف کردن مشکلات جزم کنند.

وی افزود: روزانه واحدهای تولیدی را رصد میکنیم تا مشکلات احتمالی را مدیریت کنیم.

ارسال نظرات