چهار پروژه عمرانی در مناطق محروم دلفان افتتاح شدند

با حضور سردار کشکولی و جمعی از مسئولین محلی ۴ پروژه عمرانی که به همت قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) ساخته شده‌اند، افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۷۰۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ۴ پروژه عمرانی که به همت قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در مناطق محروم دلفان احداث‌شده‌اند، با حضور سردار کشکولی افتتاح شد.

گفتنی است این چهار پروژه شامل ساخت ۸ پل در مسیر راه شوسه روستای کن خان به انبارته، تعویض شبکه آب روستای کن خان معصوم، خط انتقال آب روستای سادات گورمحمد به طول ۶ کیلومتر با همکاری اداره آبفار و تکمیل مسجد روستای مله خان است.

در مسیر راه شوسه روستای کن خان به انبارته به جهت اینکه این جاده به طول ۱۲ کیلومتر در سنوات گذشته راه شکافی شده بود و در طول سالیان گذشته به دلیل بارندگی‌ها به جاده‌ای تبدیل‌شده بود که فقط تراکتور امکان حرکت در آن را داشت و متأسفانه در این مسیر تعداد ۴ نفر از مادران باردار تلف‌شده بودند و بااطلاع از این وضع و اینکه جاده پایه زیرساخت‌هاست لذا این جاده برای تکمیل توسط قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) انتخاب شد و در وهله اول با پیگیری‌های ستاد قرارگاه در استان نسبت به شن‌ریزی آن توسط اداره راه اقدام شد و در این مرحله ابنیه فنی آن با ساخت ۸ پل شروع‌شده است.

خط انتقال آب روستای کن خان معصوم نیز به علت رسوب به مدت ۸ سال با قطعی مواجه بود که به همت پاسداران انقلاب و اهالی روستا، شبکه آب روستا به‌صورت کلی تعویض شد.

افتتاح خط انتقال آب روستای سادات گورمحمد به طول ۶ کیلومتر با همکاری اداره آبفار برای حدود ۲۰ خانوار که به حاشیه‌نشینی در شهر نورآباد روی آورده بودند خواستار بازگشت به روستا شده‌اند انجام شد.
مسجد روستای مله خان نیز در بین راه ۱۶ روستا قرار داشته و در مسیر جاده بابابزرگ هست و ۹۰ درصد اهالی این روستا را سادات تشکیل داده‌اند. گفتنی است که برای افتتاح این پروژه‌ها توسط قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیش از ۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار