اقدام تروریستی دشمن به خاطر اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی است

امام‌جمعه بروجرد گفت: اقدام تروریستی و ناجوانمردانه دشمن به دلیل عصبانیت دشمن از اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی است اما با ریختن خون شهیدان بر زمین نهالی جدید روییده می‌شود و به یاری خدا انتقام خون شهیدان گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۷۹۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام‌جمعه بروجرد در خطبه‌های امروز نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: در روز ۳۱ شهریور هفته گذشته در هنگام رژه نیروهای مسلح در اهواز یک حادثه تروریستی به وجود آمد که در این حادثه تعدادی از هم‌وطنانمان و یک کودک چهارساله به شهادت رسیدند.

وی افزود: این اقدام تروریستی و ناجوانمردانه دشمن به دلیل عصبانیت دشمن از اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی است اما با ریختن خون شهیدان بر زمین نهالی جدید روییده می‌شود و به یاری خدا انتقام خون شهیدان گرفته خواهد شد.

امام‌جمعه بروجرد عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در طول این سال‌ها بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و سپاه بازوی توانمند ولایت است و دشمنان از توان و اقتدار و پیشرفت نیروهای مسلح و سپاه پاسداران بیمناک می‌باشند.

به گفته وی دشمنان امروزه می‌کوشند مشکلات موجود در کشور را به تحریم‌ها ربط دهند و این فشاری باشد تا ایران را وادار به مذاکره کنند و با مذاکره با ایران به اهداف خود برسند.

حجت‌الاسلام حسینی اظهار داشت: تلاش دشمن ناکارآمد جلوه دادن نظام است و در این میان باید مسئولان برای حل مشکلات اقدام کنند و مردم نیز نباید حرف دشمن را گوش دهند و نباید کالاها و مایحتاج موردنیاز خود را در منازل انبار کنند و تنها اجناسی را که نیاز دارند خریداری کنند و به تبلیغات دشمن توجه نکنند.

وی بیان کرد: مسئولان و دولتمردان باید تلاش کنند تا با نظارت و برنامه‌ریزی، بازار را کنترل کنند و بهتر است مردم و بسیجیان جهت کنترل و ثبات در بازار دولت را همراهی نمایند.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: نظام موجود در کشور بحمدالله نظام کارآمدی است و مشکلی که وجود دارد در ضعف عملکرد برخی از مدیران است و بایستی مدیران بی‌حال و ناکارآمد کنار روند و ضروری است تا مدیران پرتوان و باانرژی در ادارات حضورداشته باشند تا بتوانند برنامه‌ها را بهتر اجرا نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات