خبرهای داغ:

غبارروبی وعطرافشانی گلزارشهدای شهرستان شادگان

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج خوزستان درشادگان ؛ همزمان با هفته دفاع مقدس ، فرمانده ناحیه، فرماندار ، نیروهای نظامی وانتظامی ، خانواده های معظم شهداء وجمعی ازمسئولین ادارات ضمن تجدید میثاق باآرمانهای شهیدان والا مقام ، بعدازقرائت زیارت عاشورا قبور مطهر شهیدان را غبارروبی وعطرافشانی کردند.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۵۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

شایان ذکراست ، به منظور ارج نهادن به مقام والای شهدا شرکت کنندگان دراین مراسم معنوی باغبارروبی وعطرافشانی گلزار شهداء وقرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به روح بلند وملکوتی شهداء باردیگر باآرمانهای ولای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه شادگان در جمع بسیجیان در خصوص مقام شهدا بیان کردند: شهدا جان و مال خود را با خدای خویش معامله کرده چرا که در لحظات ناب نیایش از خدا خود خدا را را خواستند. شهدا می دانستند که تمامی زیبایی در حضرت باریتعالی نهفته شده و برای دستیابی به آن زیبایی از جان و مال خویش گذشتند.

 

ایشان افزودند : خدا در پاداش خواستن بهترین روزی را نصیب بهترین بندگان خویش کرد؛ بهترین روزی برای نیکوکاران شهادت و رسیدن به قرب الهی است؛ ازاین رو خداوند این قسمت را که تنها ویژه بندگان باتقواست به شهدا ارزانی کرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها