افرادی که می گویند نظام به بن بست رسیده است وصیتنامه شهدا را بخوانند/عظمت ملت ایران در سایه مقاومت است نه در تسلیم و برجام

به مناسبت هفته دفاع مقدس چهارمین یادواره شهدای پایگاه علی بن ابیطالب(ع) رودان با سخنرانی سردار نورالهی رزمنده دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۳۰۸۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همت حوزه مقاومت بسیج امام جعفرصادق(ع) چهارمین یادواره شهدای پایگاه علی بن ابیطالب(ع) با حضور امام جمعه رودان، مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه رودان و دیگر مسئولین و اقشار مختلف مردم و با سخنرانی سردار نورالهی رزمنده دفاع مقدس در حسینه سیدالشهدا محله زنگزان برگزار شد.

سردار نورالهی رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس در این مراسم گفت:خانواده های شهدا اهل عمل اند و در محضرشان حرفی برای گفتن نداریم، در مقابل عظمت شهدا و خانواده های آنان هرچی تلاش کنیم حق را ادا نکردیم.

نورالهی افزود: مسیری واقعا به حق و درست داریم امروز در ظل حماسه های دفاع مقدس، دشمن در جمعی بندی به این نتیجه می رسد که ملت ایران را به عنوان قدرت بازدارندگی یاد کند هر چه دشمن نزدیکتر شود میزان آسیب پذیری خود را بالا می برند الان قایق جنگی ما به راحتی می تواند آنها را هدف قرار دهد.

رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: الان با این همه پیشرفتی که بخش های مختلف سلاح های نظامی داریم رهبر معظم انقلاب می فرمایند مظهر قدرت ما شهدا هستند برای اینکه در مکتب امام حسین(ع) مردانگی ها و قهرمان ها پرورش یافته اند.

وی تصریح کرد: آنهای که می گویند این نظام به بن بست رسیده است چرا وصیتنامه شهدا را نمی خوانند عزت و عظمت ملت ما در سایه ایستادگی و مقاومت است نه در سایه تسلیم و برجام.

حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه رودان در این مراسم گفت: شهدا الان زنده اند و نظاره گر کارهای ما هستند با خانواده های شهدا آشنا شویم، شهید را بشناسیم و روش و منش شهیدان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم

وی خاطرنشان کرد: یکی از سفارشاتی که همه شهیدان در وصیتنامه شان آورده اند پیروی از ولایت است و این خصلت شهدا بوده و مطیع امر ولی زمانشان بودند.

این مراسم با مداحی مداح اهل بیت علی حسن زاده همراه بود که با ذکر مصیبت کاروان اسرا، امام حسین(ع) در شام، مراسم را عاشورایی کردند.

در پایان از خانواده های شهدا  با اهداء هدیه تجلیل شد.

 

ارسال نظرات