خطیب جمعه کوهبنان:

بزودی شاهد جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم

خطیب جمعه کوهبنان ابراز داشت بزودی شاهد جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم باید برخی داخلی های نمک نشناس را شناخت و با آنان برخورد کرد و راه امام و شهدا را محکم ادامه دهیم که پیروز میدان هستیم .
کد خبر: ۹۰۶۳۲۲۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام عباس جعفری و با حضور جمع کثیری از مسوولان ،فرماندهان نظامی و انتظامی ،مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار گردید .
امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت پنجم مهرماه سالروز شکست حصر آبادان بود که در اطاعت از فرامین ولایت و رهبری این پیروزی میسر شد.
وی ادامه داد این جز اولین عملیات هایی بود که با عنایت حضرت پروردگار در سال 60 رزمندگانسیلی محکمی به دشمنان زدند و پس از آن عملیات های فراوانی به وقوع پیوست در حالی که دشمن هر روز قدرتمند تر می شد اما پیروزی با رزمندگان اسلام بود .
حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد در حالی که ما از کمترین تجهیزات در دوران دفاع مقدس برخوردار بودیم اما دشمن مقابل ما از  هر جهت حمایت می شود لذا ما در هشت سال دفاع مقدس همیشه پیروز میدان بودیم .
وی یادآور شد امروز ایران اسلامی به جهت تجربه دوران دفاع مقدس به یکی از بزرگترین قدرت ها مبدل شده لذا می توان در قضیه اقتصادی هم موفقیت هایی کسب کرد اما عده ای از داخل و دشمنان خارجی بدنبال اذیت کردن مردم هستند تا مقاومت مردم شکسته شود اما زهی خیال باطل که پوزه آنان به خاک مالیده خواهد شد .
خطیب جمعه کوهبنان ابراز داشت بزودی شاهد جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم باید برخی داخلی های نمک نشناس را شناخت و با آنان برخورد کرد و راه امام و شهدا را محکم ادامه دهیم که پیروز میدان هستیم .
وی بیان داشت روز جهانی جهانگردی را در پیش داریم کوهبنان در بحث گردشگری زمینه ها دارد لذا باید تمدن کهن به دیگران معرفی شود تمدنی که سید الشهدا قرار داده است .
حجت الاسلام جعفری تصریح نمود مجالس امام حسین(ع) در سال جاری باشکوه تر برگزار شد در حالی که مردم مشکلاتی داشتند اما نمی توان محبت اهلبیت را از مردم گرفت .
حجت الاسلام جعفری بیان داشتم هفتم مهره ماه روز آتش نشانی و ایمنی است باید یاد و خاطره شهدای پلاسکو را گرامی بداریم روز بزرگداشت سروران فلاحی ،فکوری ،نامجو و کلاه دوز و جهان آرا را در پیش داریم که یادشان را گرامی می داریم .
وی افزود حرکت کاروان اسرا از کوفه به شام را در این روزها داریم که گریه بچه ها ،صبر و مقاومت زینب کبری و خطبه های امام سجاد (ع) دشمنان را زمین گیر کرد.
امام جمعه کوهبنان افزود ایام شهادت جون غلام امام حسین
(ع) را در پیش داریم شهیدی که نورانی و خوشبو بود که به دعای سید و سالار شهیدان به این مقام رسید .

ارسال نظرات