طباطبایی نژاد در گفتگو با «دانشجو»:

شور حسینی با تبلیغات رسانه‌های معاند خاموش نمی‎شود

عضو کمیسیون فرهنگی گقت: امسال علی رغم گرانی بسیاری از اقلام و اجناس بانیان نذورات از هیچ تلاشی برای برپایی نذر‌های خود فروگذاری نکردند.
کد خبر: ۹۰۶۳۶۱۷
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدصادق طباطبایی نژاد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به شور و حال عزاداری مردم در ایام ماه محرم اظهار داشت: فرهنگ امام حسین (ع) و شور حسینی چیزی نیست که بخواهد با تبلیغات سوء رسانه‌های معاند که در برهه‌ای از زمان راه می‌افتد خاموش شود.

وی با بیان اینکه چنین هجمه‌هایی نه تنها شور و حال مردم را نسبت به ائمه اطهار از بین نمی‌برد بلکه بر آن می‌افزاید تصریح کرد: باتوجه به گرانی‌های اخیر مراسم‌های عزاداری و نذری‌های امسال مردم از حس و حال ویژه‌ای نسبت به سال‌های قبل برخوردار بود. امسال علی رغم گرانی بسیاری از اقلام و اجناس بانیان نذورات از هیچ تلاشی برای برپایی نذر‌های خود فروگذاری نکردند.

طباطبایی معتقد است روشنایی نور امام حسین علیه السلام موجب این حجمِ بالا از شور و حب در میان مردم شده است که علی رغم تمامی مسائل و مشکلات همچنان مقید به برپایی مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی با تاکید براینکه نور امام حسین (ع) در دل مومنان همه مشکلات را کنار میزند خاطرنشان کرد: راه امام حسین (ع) همواره ادامه دارد؛ این مسیر راه نجات ملت ما خواهد بود و ما را به سر منزل مقصود خواهد رساند.

ارسال نظرات