فرمانده سپاه تهران بزرگ:

ایفای نقش همه ارکان در پازل اقتصاد مقاومتی الزامی است

سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ اظهار داشت: موضوع اقتصاد مقاومتی همچون پازلی است که همه ارکان باید در کنار یکدیگر ایفای نقش کنند در غیر این صورت کار به خوبی پیش نمی رود.
کد خبر: ۹۰۶۳۷۸۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ پیرامون اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: موضوع اقتصاد مقاومتی همچون پازلی است که همه ارکان باید در کنار یکدیگر ایفای نقش کنند در غیر این صورت کار به خوبی پیش نمی رود لذا عدم همدلی و همیاری نهادهای مسئول با یکدیگر موجب شده اقتصاد مقاومتی به موفقیت هایی که مدنظر بوده است نرسد.

وی افزود: کمک، همکاری و هم افزایی سایر نهادها با یکدیگر می تواند موجب شود اصناف مختلف در پرتو اقتصاد پایدار و صحیح بتوانند موفق تر عمل کنند که نتیجه آن افزایش کمیت و کیفیت کالای ایرانی و داخلی خواهد بود.   

فرمانده سپاه تهران بزرگ در ادامه درخصوص اظهارات جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: صهیونیست ها و نتانیاهو انسان های کم هوش و دروغگویی هستند که اظهارات شان باعث می شود خودشان موجبات تمسخر خود را فراهم سازند.

 

 
ارسال نظرات