خبرهای داغ:
مسئول پایگاه عفاف حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) بهار خبر داد

افتتاح باشگاه کتابخوانی در مسجد سید الشهدا(ع) بهار

مسئول پایگاه عفاف حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) بهار از افتتاح باشگاه کتابخوانی در مسجد سید الشهدا(ع) بهار همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۳۸۹۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

افتتاح باشگاه کتابخوانی در مسجد سید الشهدا(ع) بهارزهره غیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: باشگاه کتابخوانی در پایگاه عفاف مسجد سید الشهدا(ع) شهرستان بهار به همت حلقه نوجوانان این پایگاه راه‌اندازی شد.

وی افزود: هدف از این برنامه بالا بردن آمار مطالعه بود که همزمان با هفته دفاع مقدس با معرفی کتاب‌های حوزه هشت سال جنگ تحمیلی با همکاری هیئت امنای مسجد سیدالشهدا(ع) بهار افتتاح شد.

مسئول پایگاه عفاف حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) بهار بیان داشت: حدود ۱۰۰ جلد کتاب با عناوین دفاع مقدس، یک قفسه نیز کتاب‌های مرجع و اهدایی در این کتابخانه موجود است.

وی افزود: طی هفته، سه روز کتابخانه پذیرای بازدیدکنندگان است که بیشترین بازدیدکنندگان نیز دانش‌آموزان هستند که با ثبت‌نام رایگان عضو باشگاه کتابخوانی می‌شوند و می‌توانند به بپردازند یا امانت ببرند.

غیبی تصریح کرد: همچنین هفته‌ای یک روز نقد و بررسی کتاب برگززار می‌شود که در مورد کتاب‌های خوانده شده گفتگو می‌کنیم و اعضای باشگاه می‌توانند به نویسنده کتاب‌ها نامه بنویسند و با نویسنده ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات