فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان

اجتماع بزرگ بسیجیان در خرم آباد برگزار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان سپاهیان محمد رسول‌الله، ۱۲ مهر در محل دهکده المپیک خرم‌آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۳۹۴۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز در جلسه هماهنگی برگزاری اجتماع عاشورائی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در لرستان که در محل استانداری استان برگزار شد، اظهارکرد: اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان سپاهیان محمد رسول‌الله، ۱۲ مهر در محل دهکده المپیک خرم‌آباد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این اجتماع با حضور ۲۵ هزار نفر بسیجی فعال برگزار می‌شود به فعالیت ۱۶۰ هزار بسیجی فعال و ۴۰۰ هزار بسیجی عادی در سپاه لرستان اشاره کرد و گفت: روحیه جهادی در دستگاه‌ها برای انجام فعالیت‌های زیرساختی اجرای این مراسم قابل تحسین است.
کشکولی با ذکر این مطلب که محور امروز جنگ دشمن، جنگ روانی است، ادامه داد: ما در داخل وضعیت خوبی داریم و دشمنان با جنگ روانی به دنبال مخدوش کردن ذهن مردم هستند.
فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه در این همایش کار رسانه‌ای هم صورت می‌گیرد، تصریح کرد: ۲۳ قشر بسیجی در این همایش حضور دارند این در حالی است که ۱۱ کمیته برای برگزاری این اجتماع تشکیل شده است
وی اقدامات کمیته فرهنگی اجتماع بزرگ عاشورائی سپاهیان محمد رسول‌الله را تهیه بسته فرهنگی، پیش‌بینی سخنران و مداح و نصب بنرهای جایگاه و فضاسازی محیطی دانست و افزود: ۵۱ گردان بیت‌المقدس در سپاه لرستان وجود دارد که هر گردان ۲۳۴ نفر است این در حالی است که از هر گردان یک دسته برای مدیریت بحران پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام

ارسال نظرات