پاسخ سپاه ضربه شستی به مزدوران جنایت اهواز و اربابان شان بود/ استقامت در تنگناهای اقتصادی موفقیت و عزت در پی دارد

آیه الله معلمی: ایجاد رعب و وحشت در اذهان عمومی با جنایت در اهواز نیاز به پاسخی محکم داشت و ضربه شستی برای مزدوران و اربابان‌شان بود که اگر دست از پا خطا کنند، با عکس‌العمل روبه‌رو می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۶۴۳۹۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل سازمان صندوق بازنشستگی کشور با بیان اینکه امروز فرصت خوبی برای میزبانی از شماست، اظهار داشت: پاسخ دندان‌شکن سپاه و حمله به مراکز حیاتی استکبار دل همه را شاد کرد.

وی افزود: ایجاد رعب و وحشت در اذهان عمومی با جنایت در اهواز نیاز به پاسخی محکم داشت و ضربه شستی برای مزدوران و اربابان‌شان بود که اگر دست از پا خطا کنند، با عکس‌العمل روبه‌رو می‌شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: کار در منطق وحی و نزد عقلا مقدس و با برکت است و به تبع کار، کارگر آبرومند می‌شود و اینکه کارگران موفق را تشویق می‌کنیم، برای این است که به کار اهمیت بیشتری داده است.

معلمی با بیان اینکه انتظار عمومی این است که رئیس جمهور زودتر تکلیف وزارت کار را مشخص کند، اضافه کرد: برای فعال ساختن زیرمجموعه در ابعاد جمعی، عنوان وزیر از قدرت و اقتدار بالاتری بهره‌مند است و امیدواریم این تأخیر طولانی نشود.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های خوبی داشتیم و داریم مانند نیروهایی که انقلاب را به‌وجود آوردند و از آن محافظت می‌کنند که در جایگاه مدیریت و خدمت باید به آنان اهمیت بیشتری داده شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: رسیدن به نقطه اوج انقلاب سختی‌های خاص خود را دارد ولی اگر استقامت داشته باشیم، موفقیت و عزت الهی به دست می‌آید.

معلمی ادامه داد: کار بزرگ انقلاب این بود که دست استکبار را از کشور کوتاه کرد، دشمن برای آسیب‌ زدن عزمش را جزم می‌کند، چاره کار تسلیم شدن نیست چراکه موجب ذلت بیشتر می‌شود، چاره آن آمادگی برای دفاع از ارزش‌ها و باورها و حضور در صحنه است.

وی با بیان اینکه هر کشوری برای خود نظمی دارد که می‌تواند خروج ارز را کنترل کند، گفت: ای کاش مدیران بلندمرتبه کشور به فکر محدود کردن راه‌های خروج ارز باشند تا ارزش پول ملی حفظ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها